تاریخ انتشار: 1395/05/08 11:04
کد خبر: 271283

رضایی: دوست داشتیم با بادران بازی کنیم اما نشد

سرمربی برق جدید از علاقه اش برای بازی با بادران تهران خبر داد.
رضایی: دوست داشتیم با بادران بازی کنیم اما نشد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضایی در خصوص بازی با ایرانجوان گفت: پس از اردوی اصفهان تمرینات منظم خود را انجام دادیم و مهیای این بازی بودیم. از عوامل تیم ایرانجوان تشکر میکنم، دیدیم که با آمدن آقای خرمزی در این دو سه روز خود را سر و شکل داده اند و با کیفیت هم بازی کردند.

رضایی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی که انجام  داده ایم هفته آینده دو بازی دوستانه در تهران برگزار میکنیم. ابتدا به مصاف راه آهن میرویم و پس از آن هم با یک تیم لیگ یکی بازی خواهیم کرد. قصد داشتیم با تیم بادران بازی کنیم که علیرغم برنامه ریزیها مهیا نشد. پس از برگشت از اردوی تهران تمرینات را در شیراز ادامه می دهیم تا به یاری خدا آماده بازیها شویم.

سرمربی برق جدید در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید گفت: این هفته با سعید مرتضوی مهاجم تیم داماش به توافق رسیدیم و با یکی دو بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم و ممکن است به زودی به جمع ما اضافه شوند. با توجه به زمان مناسبی که داشتیم توانستیم به خوبی یارگیری کنیم و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی مسابقات خواهیم کرد. انگیزه در تمرینات دوچندان شده است و بازیکنان جوان خوبی هم که در تیم هستند از بازیکنان باتجربه درسهایی یاد میگیرند که باعث میشود امسال اشتباهات فصل پیش را نداشته باشیم. 

سرمربی نارنجی پوشان در پایان اشاره داشت: همه عوامل باشگاه بسیج شده اند که این تیم امسال به نتیجه برسد، از همه آنها تشکر میکنم و امیدوارم با تلاشی که انجام میدهیم این فصل به چیزی که هدفمان است برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kabd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن لیگ برتری به اکسین پیوستند