تاریخ انتشار: 1395/05/08 11:12
کد خبر: 271282

ونگر: بازی با تیم منتخب لیگ MLS برای ما دشوار بود

ونگر: بازی با تیم منتخب لیگ MLS برای ما دشوار بود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،  باشگاه فوتبال آرسنال در دومین بازی دوستانه پیش فصل خود در آمریکا به مصاف منتخب ستارگان MLS  رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 از سد رقیب خود بگذرد.

به گزارش ESPN، ونگر پس از بازی گفت:

وقتی به اسامی بازیکنان [ام ال اس] روی کاغذ نگاه کردم، با خود فکر کردم 'این می تواند بازی دشواری برای ما باشد'. و همینطور هم بود. نفوذ های خوبی در یک سوم دفاعی زمین آنها داشتیم، این مثبت بود. برای من فرصت خوبی بود تا بازیکنان جوانی که پرورش می دهیم را ببینم.

وی درباره خرید های جدید تیم گفت:

گرانیت ژاکا خوب تطبیق پیدا کرد. پاس هایش سالم بودند و از نظر تکنیکی خوب کار کرد. در مجموع بازی اولش امیدوار کننده بود. راب هولدینگ هم به شکل غافلگیرکننده ای خوب با تیم تطبیق پیدا کرد چون بازی را می خواند و می داند در زمین چه می گذرد. این استعدادی که در چنین سنی نمی توانید زیاد پیدا کنید.

وی درباره عملکرد دفاعی و تیم و گلزنی دوباره دیدیه دروگبا گفت:

یک گل تیپیکال از یک فرصت طلب بود. وقتی دروگبا را می بینم که در محوطه جریمه برابر مدافعین جوان مبارزه می کند با خودم فکر می کنم 'حالا تهدید وجود دارد' چون می دانید او دست بالاتر را خواهد داشت و گل خواهد زد و او هم همین کار را کرد.

وی درباره فصل بعد و قهرمانی در لیگ گفت:

هیچوقت کافی نیست. شخصاً همیشه فکر می کنم هکاری هم که انجام بدهید کافی نیست، اما باید همه چیزمان را بدهیم تا بهترین عملکرد را از تیم بیرون بکشیم. باور دارم که می دانیم چه باید بکنیم. فصل قبل دوم شدیم و 18 تیم پشت سر ما بودند، اما می خواهیم 19 تیم پشت سر ما باشند. خواسته بزرگی است، به لیگ برتر نگاه می کنید و می بینید همه تیم ها جاه طلب هستند، به چک هایی که همه امضا می کنند نگاه می کنید و ترسناک است؛ لیگ برتر در حال حاضر اینگونه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9zal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توپچی ها از سد منتخب MLS گذشتند