تاریخ انتشار: 1395/05/08 13:21
کد خبر: 271248

پاشازاده: بازیکنان راه آهن من را ببخشند، مجبورم فشار بیاورم

مهدی پاشازاده سرمربی راه آهن تهران می گوید صحبت بازیکنان استقلال در خصوص بدنسازی‌های سنگین را تایید می‌کند و توضیحات کاملی هم در این خصوص ارائه کرد.
پاشازاده: بازیکنان راه آهن من را ببخشند، مجبورم فشار بیاورم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده سرمربی راه آهن تهران می گوید صحبت بازیکنان استقلال در خصوص بدنسازی‌های سنگین را تایید می‌کند و توضیحات کاملی هم در این خصوص ارائه کرد.

 پاشازاده درباره حضورش در  راه آهن گفت: نمی‌توانیم بگوییم آماده شدیم چون هنوز تیم آنطور که باید تکمیل  نشده است و زمان آنچنانی هم نداریم. در این چند سال همه‌اش روزهای سخت را در تیم‌های مختلف پشت سر گذاشته‌ام و همیشه با این روال جلو رفتم و کاری هم نمی‌توان کرد. کار ما کاری است باید دائم با تیم تمرین کنم و کار تاکتیکی انجام بدهیم. تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک که روز گذشته مقابل آنها حاضر شدیم به نسبت ما یک ماه، یک ماه و نیم زودتر کارش را شروع کرده است و جلوتر هستند.

به هر حال نمی‌شود کاری کرد و باید فشار بیاوریم اگرچه در این تمرینات پرفشار آسیب‌هایی هم به بازیکنان خواهد رسید ولی همانطور که گفتم نمی‌شود کاری کرد چون زمان نداریم. امیدوارم در فردا تیم ما تکمیل شود و خیالم از بابت بازیکنان راحت باشد تا بیشتر تمرکزم را روی کارهای تاکتیکی بگذارم.

وقتی از او درباره اینکه گفته می شود میانگین سنی شان  بالاست پاسخ می دهد: اینکه گفته می‌شود ما هم همانند بادران از بازیکنان با سن و سال بالایی استفاده می‌کنیم، درست نیست. ما بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم اگرچه بازیکنان باتجربه را هم جذب کرده‌ایم. ما جوانان زیادی را به اینجا آوردیم دقیق نمی‌توانم میانگین سنی‌مان را بگویم ولی نه، ما به غیر از یکی، دو بازیکن بالای 30 مابقی بازیکنانمان زیر 30 سال هستند حتی 18 ساله‌ام هم داریم.

پاشازاده درباره بازی هفته اولشان مقابل گل گهر و وینکو هم گفت: مهم این است که ما در بازی اول صددرصد بتوانم حضور داشته باشیم، اینکه با اما و اگر به میدان برویم خب مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. هیچ شناختی از گل‌گهر ندارم اگرچه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، این بازی به دلیل اینکه اولین بازی است خب به طبع بازی سختی خواهد بود. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد امیدوارم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی راه آهن درباره دیدار استقلال و نفت گفت: به دلیل برگزاری تمریناتمان در ساعت بازی استقلال نیمه اول را نتوانستم ببینم و نیمه دوم هم به طور کامل ندیدم، بازی جانداری بین دو تیم برگزار شد و تا آخرین لحظه حمله کردند حالا شانس‌هایی هم داشتند اما تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند.

او در خصوص صحبت بازیکنان در پایان مسابقه که گفته بودند به دلیل بدنسازی سخت نتوانستند بازی خوبی داشته باشند اینطور توضیح می دهد: این صحبت هم می‌تواند درست باشد و هم نادرست، به طور مثال من در این روزها به تیمم فشار می‌آورم و هر روز دو نوبت تمرین داریم و بدنسازی اصولی انجام می‌‌دهیم. دقیقا نمی‌دانم نفت چه کارهایی انجام داده اما یک تیم ابتدا سبک بازی می‌کند تا هفته به هفته بتواند تیمش را به قدرت برساند اما احتمال دارد بعدش به مشکل بخورد. هر دو فرضیه درست است و بستگی به این دارد که شما چطور تصمیم بگیرید. شدنی هست می‌تواند به دلیل فشاری که آنها آورده باشند بین هفته اول تا چهارم بدنشان آماده بازی باشد از آن طرف هم امکان دارد نفت از هفته چهارم به بعد افت داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45evbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر راه آهن توسط نفت مسجدسلیمان

در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی می‌گیریم