تاریخ انتشار: 1395/11/27 17:39
کد خبر: 228961

بارسا امیدوار به تکرار معجزه رئال مادرید

بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با 4 گل مغلوب پاری سن ژرمن شد تا برای صعود نیاز به خلق یک معجزه در نوکمپ داشته باشد.
بارسا امیدوار به تکرار معجزه رئال مادرید

هیچکس تصور نمی کرد که بارسلونا در زمین PSG با چنان نتیجه سنگینی شکست بخورد.

دی ماریا دو گل و دراکسلر و کاوانی هم یک گل به ثمر رساندند تا شکستی تحقیرآمیز نصیب بارسا شود. نکته جالب اینکه دی ماریا و کاوانی هر دو در روز تولدشان گلزنی کردند. پیش از این تنها یک بار اتفاق افتاده بود که دو هم تیمی که روز تولدشان یکی است، در یک بازی گلزنی کرده باشند( 1 اکتبر 2008، باپتیستا و ووچینیچ از رم).

بارسا حالا باید شکست 4-0 بازی رفت را جبران کرده و به دور بعد صعود کند. تاکنون در همه رقابت های اروپایی، 185 بار اتفاق افتاده که یک تیم بازی رفت را 4-0 به حریف خود واگذار کرده باشد و جالب اینکه هیچکدام در بازی برگشت موفق به جبران نشده اند.

البته در مورد باخت با اختلاف 4 گل در بازی رفت شرایط کمی متفاوت است.

در سال 1961، لیکسو اولین تیمی بود که توانست باخت 6-2 بازی رفت را در بازی برگشت جبران کرده و صعود کند. سال 1984 نیز پارتیزان بلگراد توانسته بود باخت 6-2 به کوئینزپارک رنجرز را در بازی برگشت جبران کرده و صعود کند.

 رئال مادرید هم در سال 1985 با وجود شکست 5-1 از گلادباخ در بازی رفت(جام یوفا) توانست در بازی برگشت 4-0 پیروز شده و صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mly78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیراهن یونایتد در دنیا پرفروش ترین شد