تاریخ انتشار: 1395/05/09 01:26
کد خبر: 271136

جنگ خانوادگی استقلالی ها در جهنم

استقلال خوزستان - استقلال تهران، 20:45، ورزشگاه غدیر اهواز داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: سعید قاسمی و فرزاد بهرامی، داور چهارم: امید سعیدفر ناظر داوری: بهرام مهرپیما
جنگ خانوادگی استقلالی ها در جهنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران یکشنبه شب از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. این دیدار جدالی است بین دو تیمی که فصل گذشته تا هفته آخر دو ضلع مثلث قهرمانی را تشکیل داده بودند.

 

موقعیت:

استقلال تهران در اولین دیدار خود مقابل نفت تهران به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. شاگردان علیرضا منصوریان نتوانستند نمایش قابل توجهی را در اولین بازی خود داشته باشند.

در سوی مقابل استقلال خوزستان، در تبریز به تساوی ارزشمند 2-2 در مقابل تراکتورسازی دست پیدا کرد. مردان سیروس پورموسوی دو بار بازی عقب افتاده را به تساوی کشاندند و با چاشنی خوش شانسی، مانند هم نام تهرانی خود با یک امتیاز هفته نخست را به پایان رساندند.


نیمکت:


منصوریان و پورموسوی هر دو امسال به عنوان سرمربی در تیمهای فعلیشان حضور دارند. علی منصور از نفت آمده و پورموسوی هم بعد از سالها دستیاری، حالا مرد اول نیمکت مدافع عنوان قهرمانی لیگ است. هر دو مربی به کسب سه امتیاز فکر می کنند.

پورموسوی اولین بازی رسمی را با حضور تماشاگران خودی تجربه می کند و منصوریان هم اولین دیدار رسمی به عنوان سرمربی با حضور تماشاگر را پشت سر خواهد گذاشت.

 

حاشیه:


*سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به علت محرومیت در فصل قبل، دو بازی نخست تیمش در این فصل را از دست داده بود اما با پیگیری استقلالی ها و تصمیم بحث بر انگیز مسئولین کمیته انضباطی، جلسه دوم محرومیت او بخشیده شد تا این گلر با تجربه بتواند در دیدار دوم تیمش به میدان برود.


*مهدی مومنی بازیکن فصل پیش استقلال و نفت تهران مقابل منصوریان و تیم سابقش باید قرار بگیرد. منصوریان به مومنی اعتقاد نداشت و حالا این بازیکن می خواهد خلاف آن را ثابت کند.


*جدال محمد طیبی و عزت الله پورقاز هم با آبی پوشان تهرانی جالب خواهد بود. هر دو نفر در لیست خرید استقلال بودند اما هر دو به نوعی جواب رد دادند و حالا در استقلال خوزستان هستند.


*گرمای شدید هوا بدون شک می تواند اهرم خوبی برای تیم میزان باشد تا بر حریف خود غلبه کند. این را هم فراموش نکنید که آبی های تهرانی در بازی نست هم در نیمه دوم، خسته شده بودند.


*دانیال ماهینی و مهدی زبیدی غایبان استقلال خوزستان هستند و محسن کریمی از استقلال تهران نمی تواند در این دیدار به میدان برود.


*گودرز داودی دروازبان استقلال خوزستان بعد از اینکه در بازی نخست تیمش به دلیل محرومیت به تبریز نرفت؛ حالا می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.


میثم مجیدی دو فصل پیش در استقلال خوزستان عضویت داشت و می تواند یکشنبه برای بار سوم در برابر تیم سابقش بازی کند.

 


عددبازی:


*هم استقلال تهران و هم استقلال خوزستان در بازی نسخت خود گل زدند و گل خوردند و تاکنون کلین شیت نداشته اند.


*استقلال سه دیدار است که در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است.


*4گل اخیر استقلال خوزستان در لیگ برتر توسط رحیم زهیوی زده شده است.


*فصل گذشته این دو تیم در تهران و اهواز به تساوی مشابه 1-1 رسیدند. پروپیچ و میثم مجیدی برای استقلال تهران و عقیل کعبی به همراه فرشاد سالاروند برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.


*اولین جدال استقلال خوزستان بدون عبدالله ویسی و با سیروس پورموسوی مقابل استقلال تهران یکشنبه شب اتفاق می افتد.


*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 6 بار به مصاف هم رفته اند که دو برد برای آبی های تهرانی، یک پیروزی برای تیم خوزستانی و سه تساوی حاصل شده است.

 

ستاره:


رحیم زهیوی بدون تردید ستاره استقلال خوزستان خواهد بود. شماره 10 سوسنگردی تیم پورموسوی مرد اول این تیم در فاز هجومی است. این بازیکن می خواهد هر طور شده برای اولین بار به استقلال گل بزند.


در آن سمت استقلال پرمهره شاید دوباره بیشتر از هر بازیکنی چشمش به کاوه رضایی باشد. مهاجم جدید آبی ها در هفته اول بدکار نکرد و یک پاس گل هم داد اما در اهواز برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز، کاوه می بایست گل هم بزند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbda8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیاز استقلال به پیروزی در دومین دیدار/ منصوریان چه برنامه ای دارد