تاریخ انتشار: 1395/05/09 12:39
کد خبر: 271086

اولین حاشیه در خونه به خونه استارت خورد

تیم هایی که قصد دارند پر سر و صدا باشند، معمولا بی حاشیه هم نیستند.
اولین حاشیه در خونه به خونه استارت خورد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال خونه به خونه بابل که حتی هزینه هایش از اغلب تیم های لیگ برتری هم بیشتر است و به خاطر خرید های پر اسم و رسمش، سر و صدای زیادی به پا کرده، حالا می رود تا قبل از شروع رسمی فصل، وارد حاشیه هایی هم بشود. حاشیه هایی که معمولا در کمین تیم هایی از این دست خوابیده. تیم هایی که بلافاصله بعد از شکل گیری، با صرف هزینه های سنگین و کلان، قدم به عرصه مسابقات می گذارند و برای در آوردن سری میان سرها، از جذب ستاره ها و به خصوص ستاره های پا به سن گذاشته ای که از تیم های خود رانده شده اند نیز دریغ نمی کنند.

شاید بتوان تیم خونه به خونه را نیز از همین دست تیم ها دانست. تیمی از تبار استیل آذین ها، کشاورزها، عقاب ها و...

حالا این تیم پر سر و صدا، در راستای سیاست تعریف شده خودش اقدام به جذب یک ستاره رانده شده دیگر نمود تا به نوعی کار خود را تکمیل کرده باشد و این ستاره کسی نیست جز مازیار زارع. مازیاری که به تازگی توسط مایلی کهن رسما از تیم ملوان کنار گذاشته شد تا حاشیه های این تیم کم شود. حالا زارع با همان حاشیه ها به تیم خونه به خونه رفت.

شنیده می شود اولین حاشیه های که با حضور مازیار زارع در خونه به خونه ایجاد خواهد شد و یا شاید هم تا به حال ایجاد شده، بازوبند کاپیتانی این تیم است. بازوبندی که قبل از عقد قرارداد با حنیف قولش را به او داده بودند تا یکی از عوامل انگیزشی باشد برای ستاره رانده شده استقلال جهت پشت پا زدن به قراردادش با تیم لیگ برتری صنعت نفت و بر تن کردن پیراهن قرمزی که چند شب قبل از آن رسما در رسانه ملی گفته بود هرگز به تن نخواهد کرد، آن هم در لیگ دسته اول.

اما حضور مازیار زارع می تواند هم معادلات خونه به خونه ای ها را بر هم بزند و هم اولین جرقه حاشیه را نیز در این تیم در بر داشته باشد. باید ببینیم که آیا این بازوبند که تا کنون تیم های زیادی را در فوتبال ایران از هم پاشیده آیا می تواند در تیم خونه به خونه هم اختلال ایجاد کند یا خیر.

منبع: اسپورت تی وی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3negyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردشکنی در هزینه ها برای سرخابیها