تاریخ انتشار: 1395/12/01 17:39
حاجیلو مطرح کرد؛
کد خبر: 228039

پیش‌بینی تاریخی ناصر حجازی که درست از کار درآمد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیش‌بینی تاریخی ناصر حجازی در مورد کسب عنوان در آسیا درست از کار در آمد و هیچ باشگاهی نتوانست تا ۱۰ سال نایب قهرمانی‌اش در آسیا را با استقلال تکرار کند.
پیش‌بینی تاریخی ناصر حجازی که درست از کار درآمد!

 اصغر حاجیلو در مورد تساوی خانگی مقابل صبای قم و نارضایتی مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شرایط آنطور که دلخواه مدیرعامل باشگاه بود پیش نرفته است و امیدوارم در روزهای آینده وضعیت مان بهتر شود.

بازیکن اسبق استقلال در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جوانگرایی در استقلال جواب داده و این تیم توانست دربی را هم از پرسپولیس ببرد و امیدوارم درآسیا هم استقلال و سایر نمایندگان ایران موفق شوند. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم این تیم هم نتیجه بگیرد.

حاجیلو در مورد نایب قهرمانی استقلال در آسیا با حضور ناصر حجازی و خودش روی نیمکت این تیم گفت: در آن سال هم الهلال عربستان و هم العین امارات را شکست دادیم. در نهایت در فینال آسیا مقابل جوبیلو ایواتا ژاپن باختیم و نایب قهرمان شدیم. همان زمان هم ناصر حجازی پیش بینی کرد و گفت تا 10 سال آینده هیچ باشگاه ایرانی نمی‌تواند این مقام را در آسیا تکرار کند و پیش بینی او هم درست از کار در آمد. امیدوارم استقلال و پرسپولیس امسال بتوانند در آسیا موفق شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ond6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی تعهد می‌دهد و در استقلال می‌ماند؟