تاریخ انتشار: 1395/12/01 17:40
کد خبر: 228038

زکی پور جواب رضاییان را نداد

منصوریان که متوجه دلخوری شاگردش از استفاده واژه «بی‌ادب» از سوی مدافع پرسپولیس شده بود ضمن دلجویی از زکی‌پور به میلاد گفته هر حرفی دارد باید در زمین مسابقه بزند.
زکی پور جواب رضاییان را نداد

 زکی پور درباره شهرآورد و بازی مقابل دفاع راست تیم ملی گفت: «قبل از شهرآورد حتی فیلم آنالیز شده بازی‌های رامین رضاییان را هم ندیدم ولی حتی اجازه ندادم یک توپ هم از راست روی دروازه استقلال ارسال شود».

این مصاحبه وقتی با تیتر «رامین رامین که می‌گفتند همین بود!» منتشر شد واکنش رامین رضاییان را به همراه داشت و او در آخر بازی با سپاهان از منصوریان خواست به بازیکن جوان تیمش «ادب» یاد بدهد! از آنجا که این تیتر و مصاحبه در لینک‌های گسترده بین طرفداران استقلال دست به دست شده بود، بسیاری از طرفداران استقلال پس از مصاحبه اخیر رضاییان (که دیروز هم روی جلد روزنامه هواداری پرسپولیس منتشر شد) در صفحات مجازی و اینستاگرام خواستار پاسخ باشگاه یا میلاد به رامین شدند.

پس از این اتفاقات مسئولان تیم و کادر فنی استقلال در رابطه با اتفاق رخ داده با میلاد حرف زده و او را از هرگونه واکنش به این مصاحبه منع کردند. گر چه میلاد در همین ارتباط اعلام کرد این روزها همه فکرش به بازی با الاهلی متمرکز است و شهرآورد و حواشی‌‌اش دیگر برای او تمام شده است. با این همه منصوریان هم از شاگرد جوانش خواسته بود نه در رسانه‌ها و نه در اینستاگرام هیچ واکنشی به این مصاحبه نشان ندهد.

ظاهراً منصوریان که متوجه دلخوری شاگردش از استفاده واژه «بی‌ادب» از سوی مدافع پرسپولیس شده بود ضمن دلجویی از زکی‌پور به میلاد گفته هر حرفی دارد باید در زمین مسابقه بزند و سپس شهرآورد را برای زکی‌پور مثال زده و گفته با بازی خوبش کاری کرده که برانکو، رضاییان را تعویض کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzb5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: پرسپولیس از دربی درس می‌گیرد