تاریخ انتشار: 1395/12/02 18:02
کد خبر: 227806

حسینی: العین امسال با فصل گذشته قابل مقایسه نیست

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید تیم امسال العین با تیم سال گذشته‌اش تفاوت دارد.
حسینی: العین امسال با فصل گذشته قابل مقایسه نیست

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با العین امارات گفت: می‌دانیم با یک تیم قدرتمند بازی داریم. العین همیشه تیمی قدرتمند است. بازی‌های اول همیشه سخت ترین بازی است و این بازی در کلاس آسیاست و تیمی که کم اشتباه‌تر باشد برنده می‌شود.

وی ادامه داد: العین تیم قدرتمند آسیا است. امیدوارم ذوب آهن کم اشتباه کرده و از فرصت‌های گلزنی‌اش هم استفاده کند. ما بازی‌های قبلی را فراموش کرده‌ایم، چه بردهایمان و چه باخت‌هایمان. امیدوارم مسابقه فردا را بتوانیم با موفقیت پشت سربگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: سعی می‌کنیم از بازی‌های گذشته با العین نهایت استفاده را ببریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. نباید مقابل العین در دقایق ابتدایی گلی بخوریم زیرا العین همه بازی‌هایش را هجومی آغاز می کند.

وی در مورد اینکه تفاوت العین در گذشته و امروز چیست، گفت: العین اساس تیمش را حفظ کرده است و شماره 10 و 16 این تیم حفظ شده‌اند و بازیکنان خارجی‌اش را تغییر داده است. امسال شرایط جدیدی دارد و نمی شود این تیم را با فصل گذشته قیاس کرد.

حسینی در مورد گروهی که در آن قرار دارد گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه‌های آسیاست و همه تیم ها جنگنده هستند و حریف ناشناخته ای در این گروه نیست. الاهلی، العین و ذوب آهن و بنیادکار همگی از تیم‌های باتجربه آسیایی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6aad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ما در استقلال فقط یک ستاره داریم و البته یک دشمن بزرگ!