تاریخ انتشار: 1395/05/09 16:48
کد خبر: 271041

گل محمدی: کار سختی برابر سایپا خواهیم داشت

سرمربی ذوب آهن گفت: امیدواریم فردا روز خوبمان باشد، کار سختی در پیش داریم
گل محمدی: کار سختی برابر سایپا خواهیم داشت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می گویم. علی رغم شکست ناباورانه در بازی قبل و بازی خوبی که انجام دادیم شرایط خوبی داریم ولی فردا کار سختی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: انگیزه بالایی داریم. انگیزه ما نسبت به تیم حریف بیشتر است هر دو در هفته اول شکست خوردیم اما برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم امیدوارم فردا روز خوب ما باشد تا بتوانیم از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم و  کسانی که به ورزشگاه می آیند از دیدن بازی لذت ببرند.

سرمربی ذوب آهن درباره مصدوم و محرومین تیمش گفت: به جز قاسم حدادی فر که مصدوم است بقیه بازیکنان در بازی فردا به میدان می روند و مشکلی در این باره ندارند. 

وی درباره جذب بازیکن خارجی و همچنین نتیجه سفرش به برزیل برای جذب بازیکن خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن خارجی مدنظر داشتیم که هرکدام به دلیلی نتوانستند بیایند اما هنوز پنجره نقل و انتقالات برای ما باز است. ما قاسم را از دست دادیم و نیاز به یک بازیکن خوب در پست او داریم. در هر صورت تیم باید تقویت شود تا مشکل نداشتن بازیکن را نداشته باشیم. ضمن اینکه حضور بازیکن برزیلی در تیم ما منتفی شده است. 

سرمربی ذوب آهن درباره عدم نتیجه گیری تیمش در هفته های ابتدایی لیگ در سال های اخیر خاطرنشان کرد: می خواستیم بعد از شکست مقابل صبا و ملوان در هفته های اول لیگ های قبلی سیاه جامگان را شکست دهیم اما قدر موقعیت هایمان را ندانستیم و باختیم. انشاالله در بازی های آینده شاهد چنین شکست هایی نباشیم و از نقاط ضعف خودمان درس بگیریم و برطرف کنیم.  ما به بازی های بعد امیدواریم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان ذوب آهن می توانند جای خالی حدادی فر را پر کنند یا نه گفت:همه چیز بستگی به دیدگاه خودمان دارد. بازیکنان باید جای خالی قاسم  حدادی فر را پر کنند. ما با اتحاد بیشتر و کار بیشتر می توانیم جای خالی او را پر کنیم. اگر واکنش خوبی داشته باشیم می توانیم از پس مشکلات بربیایم. این مشکلات می تواند پلی باشد جهت رسیدن به پیروزی های آتی. 

سرمربی ذوب آهن درباره انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی گفت: من شخصا مخالفتی با این قضیه ندارم البته احساسم این است که در چند باشگاه شفاف سازی درستی انجام نشد. باید روندی در پیش گرفته شود که همه باشگاه ها راستش را بگویند. ولی خودم به شخصا مشکلی ندارم.امیدوارم این کار در رشته های دیگر هم صورت بگیرد. مبالغ زیادی در آنجا داده می شود اما فقط فوتبال مورد توجه است. 

وی درباره رقم قرارداد حدادی فر و اینکه این بازیکن گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود تصریح کرد: رقم قرارداد حدادی فر با توجه به یک بند در قراردادش بود که می بایست در بیشتر از 50درصد از بازی ها به میدان می رفت اما با توجه به اینکه با مصدومیتش این اتفاق دیگر رخ نمی دهد مبلغ قراردادش کاهش پیدا میکند و دیگر گران ترین بازیکن لیگ نیست.

گل محمدی در پایان گفت: برای کاروان ایران در المپیک و پارالمپیک آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم نمایندگان مان هم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qklnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرانترین بازیکن ایران، الان گرانترین نیست