تاریخ انتشار: 1395/12/03 18:42
کد خبر: 227596

صدرنشینی سپیدرود با سه پنالتی

قرمزپوشان رشتی با استفاده از سه پنالتی اعلام شده از سوی داور مسابقه صدرنشینی خود را مستحکم تر کردند.
صدرنشینی سپیدرود با سه پنالتی

 سپیدرود رشت توانست بازی که با گل جبوری در دقیقه 10 از حریف خود عقب افتاده بود را با دو گل سهیل حق شناس از روی نقطه پنالتی، با پیروزی به پایان برساند.

استقلال اهواز در دقایق ابتدایی بازی با استفاده از یک ضد حمله توانست گل اول این بازی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر عضدی وارد دروازه سپید رود کند. قرمزپوشان سپیدرود دقایقی بعد با تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا خیلی زود به جریان بازی بازگردند.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک با اعتراض کادرفنی و بازیکنان استقلال اهواز به پایان رسید. در نیمه دوم سپیدرود رشت دقیقه 50 برای بار دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه نیز تبدیل به گل دوم سپیدرود شد تا قرمزهای رشتی برای اولین بار در این دیدار از حریف خود پیش بیفتند. حق شناس دقایقی بعد سومین ضربه پنالتی این بازی را از دست داد تا این بازی تا دقایق پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود. هر دو تیم تا دقیقه 90 بازی برای بازکردن دروازه حریف فرصتهایی داشتند اما در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

سپیدرود رشت با این برد امتیازات خود را به 46 رساند تا با فاصله نسبت به دیگر حریفان در صدر جدول قرار بگیرد. استقلال اهواز نیز با این شکست همچنان در انتهای جدول قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459w5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین شکست استقلال اهواز در خانه مقابل سپیدرود رقم خورد
اختصاصی/