تاریخ انتشار: 1395/05/09 19:07
کد خبر: 271013

دخالت‌های سیاسی مانع ساخت ورزشگاه رم!

پروژه ساخت ورزشگاه اختصاصی رم با دخالت سیاستمداران دچار اخلال شده است.
دخالت‌های سیاسی مانع ساخت ورزشگاه رم!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / در پایان آوریل بود که رم پرونده اش را به مسئولان داد و حالا موافقت نهایی شورای شهر است. مشکل این است که در شهرداری رم تحول عظیمی رخ داد و ویرجینیا راجی شهردار شد، برای اولین بار یکی از اعضای جنبش پنج ستاره که شعارهای ضدتشکیلاتی دارد به قدرت رسید.

راجی و دیگر اعضای جنبش پنج ستاره در گذشته کاملا نشان دادند که مخالف پروژه رم هستند و ادعا کردند که شهر رم مشکلات دیگری دارد که باید به آنها رسیدگی کند. در زمان انتخابات هم آنها فقط دست از مخالفت برداشتند و تمایلی به حمایت از پروژه نشان ندادند.

حالا که راجی به قدرت رسیده، اعضای حزب دوباره به طور علنی با انجام پروژه مخالفت می کند. دانیله فرونجا معاون شهردار به شدت مخالف اجرای پروژه رم در تور دی واله است.

همان‌طور که وب سایت فوتبال ایتالیا نوشته، فرونجا گفت: «باید در مورد یک ورزشگاه حرف بزنیم، نه یک محله جدید با زمینی کوچک که به خود ورزشگاه اختصاص داده می شود.»

ایل مسجرو گزارش داده که دلیل مخالفت حزب با پروژه این است که فقط ۱۴ درصد پروژه به خود ورزشگاه اختصاص یافته و ۸۶ درصد باقی مانده شامل فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و ساختمان هایی کنار ورزشگاه می شود، از جمله سه آسمان‌خراشی که ۲۲۰ متر ارتفاع دارند.

اعضای جنبش پنج ستاره تاکید کردند که سرمایه گذاری روی چنین محله ای که در کسی در آن زندگی می کند غیر ضروری است و آنها به این پروژه به شدت حمله می کنند.

از نظر رئیس جیمز پالوتا ساخت ورزشگاه برای رم حیاتی است تا بتواند فاصله با یوونتوس و دیگر باشگاه های ثروتمند را کاهش دهد. رئیس قول داده و امیدوار است که ورزشگاه پیش از ۲۰۲۱ آماده بهره برداری باشد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mde75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان راه آهن با این تیم فسخ کرد