تاریخ انتشار: 1395/05/09 22:13
کد خبر: 270976

سرمربی استقلال خوزستان خطاب به هواداران تیمش/ فحاشی به منصوریان نکنید

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از هواداران تیم خواهش می‌کنم در دیدار با استقلال تهران به آرامش بازی کمک کرده و تنها به تشویق تیم‌شان بپردازند.
 سرمربی استقلال خوزستان خطاب به هواداران تیمش/  فحاشی به منصوریان نکنید

اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال با توجه به خریدهای خوبی که انجام داده، به فکر قهرمانی است. استقلال خوزستان هم سال گذشته قهرمان بوده و از روز اول نشان داده که می‌خواهد روند رو به رشدش را نشان دهد و فردا هم می‌خواهد 3 امتیاز نخست امسال را کسب کند.

وی افزود: استقلال تنها یک بازی را انجام داده و نمی‌توان شناخت کافی داشت. آنچه که مهم است، روند بازی استقلال خوزستان بوده و روند کاری ما این است که بتوانیم کیفیت بازی خودمان را بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا از رافائل، دروازه‌بان تیمش رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: او با توجه به اینکه در اولین دیدار عملکرد خوبی ارائه داد، فردا نیز بازی خواهد کرد.

پورموسوی در خصوص اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده اگر به او ناسزا بدهند، باید تماشاگران استقلال خوزستان محروم شوند، گفت: این بازی برای ما حساسیتی ندارد. در این مدت شاهد بودید که مکان بازی با تراکتورسازی تغییر کرد، اما بدون هیچ اعتراضی احترام گذاشته و بازی کردیم. برای این بازی هم مهدی رحمتی هم بخشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال خوزستان خواهش می‌کنم به آرامش بازی کمک کرده و تنها به تشویق تیم‌شان پرداخته و دنبال این مسئله نباشند.

منبع: خبر آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lv8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصور پورحیدری: پیراهن استقلال کوتاه نبود و این مدل پیراهن بود