تاریخ انتشار: 1395/05/10 09:38
کد خبر: 270958

خوردبین: با به راه انداختن شایعات می خواهند جو پرسپولیس را بهم بریزند

محمود خوردبین یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اعضای پرسپولیس است. حضور او و کریم باقری می‌تواند از نظر روحی کمک زیادی به پرسپولیسی‌ها کند
خوردبین: با به راه انداختن شایعات می خواهند جو پرسپولیس را بهم بریزند

 اما سرپرست پرسپولیس یک مشکل بزرگ دارد. او در جریان اکثر اتفاقات تیم نیست. حتی اگر بخواهد تاکید کند که کسی اگر آب هم بخورد در تیم از او اجازه می‌گیرد باز هم از مشخص‌ترین اتفاقات تیم بی‌خبر است.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شایعات اخیر مبنی بر اختلاف چند بازیکن این تیم با امید عالیشاه می‌گوید:نمی دانم بخندم یا اظهار تاسف کنم. من به این بچه‌ها نزدیک هستم و اگر مساله ای بین شان بود اول از همه خود من متوجه می شدم. اینها رابطه خیلی خوبی با هم دارند ولی متاسفانه عده ای می خواهند با به راه انداختن چنین شایعاتی جو تیم ما را بهم بریزند.))

خوردبین در حالی از نزدیک بودن به بچه‌ها و اطلاع داشتن از تمام اخبار تیم صحبت می‌کند که هنوز نمی‌داند دلیل کوتاه کردن موی چند تن از بازیکنان پرسپولیس چیست: «من در جریان نبودم و به ما هم ارتباطی نداشت که آنها می خواهند چه مدلی موهای خود را اصلاح کنند فقط وقتی که آنها را دیدم گفتم چقدر خوش قیافه شده اید. بهتر است همیشه موهایتان را  کوتاه کنید. این مسایل به خود افراد برمی گردد و خود من در دوران بازیگری ام گاهی مو بلند می کردم و گاهی سبیل می گذاشتم.))

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9zjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیس تکذیب کرد/ با عالیشاه هیچ اختلافی ندارم + عکس