تاریخ انتشار: 1395/12/08 03:01
کد خبر: 226748

استقلال ایران-التعاون عربستان/ جوانان منصوریان، محکوم به بر

استقلال تهران دوشنبه شب در عمان میزبان التعاون خواهد بود.
استقلال ایران-التعاون عربستان/ جوانان منصوریان، محکوم به بر

تیم های استقلال تهران و التعاون عربستان روز دوشنبه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 19 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می شود.

* در هفته نخست این رقابت ها استقلال تهران در دوبی مقابل الاهلی با نتیجه 2بریک شکست خورد تا رقابت های این فصل را با شکست آغاز کند.

* تیم التعاون عربستان اما برخلاف استقلال شروع خوبی در رقابت های این فصل داشت. آنها موفق شدند در زمین خودی با یک گل لوکوموتیو ازبکستان را از پیش رو بردارند و بعد از الاهلی در رده دوم گروه اول قرار بگیرند.

* تیم التعاون تنها تیم گروه است که در هفته ابتدایی دروازه اش را بسته نگه داشت. از آن طرف استقلال تنها تیم گروه بود که در یک بازی بیش از یک گل خورد.

* کاروان استقلال پس از باخت مقابل الاهلی به ایران برنگشت و در امارات ماند و سپس روز شنبه به عمان رسید.

* تیم التعاون در حال حاضر در لیگ عربستان به کسب 24 امتیاز از 19 بازی در رده ششم قرار دارد. آنها فصل گذشته هم به مقام چهارم رسیده بودند.

* در سایت ترانسفر مارکت ارزش تیم التعاون حدود 5 میلیون یورو تخمین زده شده است. یعنی مبلغی تقریبا نصف استقلال.

* سرمربی تیم التعاون کسی نیست جز کنستاتین گالکا. سرمربی 44 ساله و رومانیایی که پیش از این در تیم های اسپانیول و استوا بخارست مربیگری کرده است.

* مهمترین بازیکنان التعاون حلال العبصی، لوسین سرمانتین، جاهد الحسین و آلاسان اندیایه هستند. بازیکنانی که می توانند خطرناک ترین بازیکنان التعاون برای استقلال باشند.

* تیم التعاون برخلاف استقلال بسیار کم نام و نشان و بی افتخار است. آنها سابقه هیچ قهرمانی در لیگ عربستان و رقابت های بین المللی را ندارند و باید مقابل تیمی قرار بگیرند که پیش از این دو بار فاتح رقابت های آسیایی شده است.

* این بازی در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط برگزار می شود جایی که هفته گذشته تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در آن به مصاف تیم های عربستانی رفتند و 4 امتیاز گرفتند. باید دید استقلال می تواند به روند شکست ناپذیری تیم های ایرانی مقابل عربستانی ها ادامه دهد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4598km

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال به التعاون حمله می‌کند