تاریخ انتشار: 1395/05/10 11:43
کد خبر: 270935

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – یکشنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال المپیک – یکشنبه
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – یکشنبه

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

آرسنالیها که مدتهاست به دنبال یک مدافع هستند، قصد دارند پیشنهادی ۱۵ میلیون پوندی برای جذب جانی ایوانز مدافع وست بروموویچ ارائه دهند.

منچستر سیتی یک گام دیگر به امضاء قرارداد با گابریل ژسوس نزدیکتر شدند. منابع نزدیک به باشگاه انگلیسی خبر دادند که مقامات باشگاه بر سر مبلغ ۳۲ میلیون یورویی برای خرید مهاجم پالمیراس، با باشگاه برزیلی به توافق رسیده اند.

تیم آرسنال پس از آنکه نتوانست الکساندر لاکازت را جذب کند، قصد دارد تا مائورو ایکاردی را از اینتر میلان به خدمت بگیرد. گفته می شود توپچی ها حاضر برای این انتقال ۵۰ میلیون پوند هزینه کنند.

دیگر تیم لندنی، یعنی چلسی قصد دارد مبلغ پیشنهادی برای جذب روملو لوکاکو را به ۶۰ میلیون پوند افزایش دهد.

من سیتی در آستانه توافق برای جذب لروی سانه مهاجم شالکه قرار دارد. گفته می شود این قرارداد ۴۲ میلیون پوندی طی چند روز آینده به طور رسمی ثبت خواهد شد.

در حالیکه سران باشگاه یوونتوس موافقت خود برای انتقال دائمی سیمونه زازا را اعلام کردند، اما آث میلان می خواهد زازا را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

عدنان یانوزای طی گفتگوهایی که با ژوزه مورینیو داشت، به مربی پرتغالی منچستر گفت قصد دارد به طور دائمی باشگاه انگلیسی را ترک کند. پیشتر مسئولان باشگاه به یانوزای گفته بودند که وی می تواند به صورت قرضی به هر تیمی که مایل است نقل مکان کند اما این بازیکن جوان برای ترک دائمی باشگاه بسیار مصمم است.

باشگاه هال سیتی با پیشنهاد ۷ میلیون پوندی وستهام برای جذب آندرو روبرتسون مخالفت کرد؛ گفته می شود سران باشگاه هال سیتی منتظر دریافت پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی برای فروش مدافع چپ خود هستند.

خبر دیگر از هال سیتی اینکه این تیم قصد دارد کریس کولمن سرمربی تیم ملی ولز در رقابت های یورو ۲۰۱۶ را به عنوان مربی این فصل خود انتخاب کند.

پس از آنکه گونزالو هیگواین به یوونتوس پیوست، ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات یووه در فکر جدایی از این تیم افتاده است. بارسلونا قصد دارد بتواند با توجه به شرایط جدید، مانژوکیچ را با مبلغ کمتری به خدمت بگیرد.

آث میلان برای جذب عدنان یانوزای مهاجم جوان منچستر یونایتد، ابراز تمایل کرد. مسئولان میلان قصد دارد یانوزای را با قرارداد قرضی یک ساله جذب کرده و در تابستان آینده قرارداد این بازیکن را قطعی کند.

هال سیتی روزهای پرکاری را در بازار نقل و انتقالات پشت سر می گذارد. این تیم پیشنهاد خرید قرضی کریستیان بنتکه مهاجم لیورپول و ویلفرد بونی فوروارد منچستر سیتی را به این دو باشگاه اعلام کرده است؛ از سوی دیگر، هر دو باشگاه لیورپول و منچستر سیتی فقط حاضر به فروش قطعی بازیکن خود هستند.

پس از انتقال قرضی بافه تیمبی گومیس به مارسی فرانسه، سوانسی پیشنهاد جذب فرناندو یورنته را به مسئولان سویا ارائه کرد.

کاستل پانتیلیمون سنگربان واتفورد که از نیمکت نشینی در این تیم ناراضی است، قصد دارد با قراردادی ۲ میلیون پوندی به آستون ویلا بپیوندد تا بتواند بازی های بیشتری را به عنوان دروازه بان اول تیم انجام دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kab7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه