تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:42
کد خبر: 270891

بارانی: پیکان در این فصل آسانسور نیست

هافبک تیم پیکان گفت: دیگر هیچ‌کس در پیکان حق صحبت درباره اینکه ما در آسانسور رفت و برگشت به لیگ یک هستیم را ندارد.
بارانی: پیکان در این فصل آسانسور نیست

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد صادق بارانی از شرایط خوب پیکان در لیگ امسال می‌گوید و عقیده دارد در نیمه بالایی جدول قرار می گیرند.

بازی اول پیکان مقابل گسترش چطور بود؟ 

بازی خیلی خوبی بود و با تیمی که بازیکنان زیادی به آن اضافه شدند و هنوز به هماهنگی صددرصدی نرسیده‌ایم کسب یک امتیاز مقابل گسترش نتیجه مناسبی بود. البته در این بازی فرصت برنده شدن هم با بازی روبه جلویی که پیکان داشت فراهم بود که با بی‌دقتی ضربه‌های‌مان به گل تبدیل نشد. شک ندارم در بازی‌های بعد عملکردی به مراتب بهتر خواهیم داشت.

خریدهای جدید پیکان را در این بازی چطور دیدی؟

واقعا خریدهای جدید پیکان عملکرد خوبی داشتند و جا دارد یک جواب خوب به آن‌هایی بدهم که مدام می‌گفتند سن تیم پیکان زیاد است. در بازی با گسترش عملکرد رحمان احمدی را دیدند. دیدند که آرش برهانی، امیرحسین صادقی، علی حمودی، بهادر عبدی و بقیه بازیکنان جدید چه عملکردی داشتند. قطعا همه منتقدان پیکان که فقط به نظرم قصدشان اذیت کردن تیم است متوجه شدند که فوتبال به سن و سال نیست.

وضعیت خودت چطور است به آمادگی کامل رسیدی؟

 شرایط من هم مثل سایر بازیکنان است و زمان می‌برد که به آمادگی صددرصدی و آن‌چیزی که از خودم انتظار دارم برسم. شک نکنید با حضور آقامجید که واقعا یک مربی کاربلد است و تمرینات بسیار خوبی می‌دهد و تلاشی که دارم شرایط بدنی‌ام به زودی صددرصد رسیده و بهترین نمایش من را در لیگ و در تیم پیکان خواهید دید.

بازی با صبا را چطور میبینی؟

اول از خودم شروع کنم که برای بازی با صبا کوهی از انگیزه هستم. چون صمد مرفاوی و ساکت الهامی که مربیان من در لیگ چهاردهم در پیکان بودند حرف از انگیزه برای این بازی زدند به همین خاطر من و دیگر بازیکنان قدیمی پیکان هم چنین شرایطی داریم. فقط به برد فکر می‌کنیم و در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز باید دست پر از زمین خارج شویم.

امسال پیکان در کجای جدول لیگ قرار می گیرد؟

در ابتدا بگویم دیگر هیچ‌کس در پیکان حق صحبت درباره اینکه ما در آسانسور رفت و برگشت به لیگ یک هستیم را ندارد. واقعا بازیکن و کادرفنی خوبی که داریم. نگاه ما امسال در لیگ شانزدهم قرار گرفتن در نیمه‌ بالای جدول است و با مجید جلالی و بازیکنان باتجربه حاضر در تیم حتی پتانسیل رتبه‌های بهتر را هم داریم. ما پیکانی‌ها به جای ترس از کابوس سقوط قطعا کابوس دیگر تیم‌ها خواهیم بود. همین‌جا دارد یک تشکر هم از کادر مدیریتی پیکان داشته باشم که شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کردند و در آرامش کار را دنبال می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp8jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج جنوبی قاتل ذوب آهن/ گزارش زنده؛ سیاه جامگان 2 - ذوب آهن 1