تاریخ انتشار: 1395/12/10 17:58
اراده ایرانی خارج از هر تصوری برنده می‌شود
کد خبر: 226094

پورموسوی: صادقانه فکر کسب ۶ امتیاز را نمی‌کردم/ پول خودمان را بدهند، پاداش پیشکش

سرمربی استقلال خوزستان صادقانه گفت که فکر نمی‌کرده از دو بازی مقابل الفتح عربستان و الجزیره امارات موفق به کسب شش امتیاز شوند.
پورموسوی: صادقانه فکر کسب ۶ امتیاز را نمی‌کردم/ پول خودمان را بدهند، پاداش پیشکش

سیداکبر پورموسوی در خصوص اینکه استقلال خوزستان با تمام مشکلاتی که داشت شش امتیاز از دو بازی ابتدایی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، اظهار داشت: مشکلات مالی ما از ابتدای فصل و از هفته سوم و چهارم مشخص شد. همان زمان من خیلی در این خصوص صحبت و پیگیری کردم، اما بیشتر از اینکه به مشکلات ما پرداخته شود به این مسئله پرداخته شد که چرا برای یک تیم آسیایی پورموسوی به عنوان سرمربی انتخاب شده است.

وی افزود: با اینکه چهار پنج بازیکن ما ابتدای فصل رفتند، اما مشکلات را تحمل کردیم. در نیم‌فصل هم سه بازیکن ما جدا شدند و مشکلات مالی‌مان هم بیشتر شد، اما با تمام این مسائل اتحاد و همدلی در تیم بیشتر و بهتر شد که توانستیم به دو پیروزی خوب آسیایی برسیم. خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران و خوزستان را شاد کنیم، در حالی که خیلی غریبانه و مظلومانه رفتیم و به همین شکل هم برگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: لطف خدا شامل حال ما بوده که توانستیم نتیجه بگیریم. اکنون یکی دو هفته به پایان سال باقی مانده است و امیدوارم که مشکلات‌مان برطرف شود. اکنون بچه‌های ما امکانات الجزیره را دیده‌اند که مافوق تصور است و دیدیم که آنها با چه امکانات و بودجه‌ای کار می‌کنند. بازیکنان ما مقابل این امکانات اراده کردند و با غیرت و تعصب روبه‌روی همه چیز ایستادند و مشکلات را کنار زدند. حالا امیدوارم که مسئولان بیدار شوند، چون ما در همین شرایط هم می‌توانیم شانس صعود داشته باشیم و هم از لیگ برتر کسب سهمیه کنیم. امیدوارم تا بازی روز شنبه با ماشین‌سازی حرکتی انجام شود تا در بین بازیکنان ما یأس و ناامیدی به وجود نیاید. امیدوارم مسئولان به خصوص مسئولان استان و نمایندگان عزیز بیدار شوند و به ما کمک کنند.

پورموسوی با اشاره به دیدارهایی که تیمش تا پایان سال پیش‌رو دارد، گفت: طبق قول و قرار و وعده‌های هزارمین باره، باید دو سه روز پیش یک میلیارد به حساب باشگاه واریز می‌شد، که هنوز این اتفاق رخ نداده است. آقای حیدری، مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان قول داده این پول را تهیه کند که جای تشکر دارد. با این حال سه بازی سخت پیش‌رو داریم که ابتدا مقابل ماشین‌سازی باید به پیروزی برسیم. اگر از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم، می‌توانیم در کورس کسب سهمیه بمانیم و پس از آن هم برد مقابل لخویا ما را به صعود از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارتر می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد تیمش از دو بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا شش امتیاز بگیرد، خاطرنشان کرد: صادقانه نه؛ اما گفته بودم به امکانات، پول و تشکیلات الجزیره نگاه نمی‌کنیم و تنها مشکل ما کم‌تجربگی است که امیدوارم با دوندگی و تلاش آن را حل کنیم. همین‌طور هم شد و بازیکنان ما هرکدام به اندازه سه نفر دویدند تا اراده ایرانی خارج از هر تصوری برنده شود. هرچند این انرژی، علاقه و تعصب همیشه نمی‌تواند پیروز باشد و بازیکنان ما نیاز به حمایت و پشتیبانی هم دارند.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که آیا دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا پاداشی هم برای آنها به دنبال داشته است یا نه، تأکید کرد: پول خودمان را بدهند، ممنون می‌شویم، پاداش پیشکش. ما برای رفتن به عمان هم مشکل داشتیم و با قرض به این کشور رفتیم. آژانسی که برای ما بلیت تهیه کرد، قرضی این کار را انجام داد. حتی ما اسم هتلی که رزرو کرده بودیم را اشتباه دیدیم که وقتی رفتیم، هتل وضعیت خوبی نداشت و به همین دلیل هتل را عوض کردیم. دکتر چی‌گل و آقای تقوی در عمان به ما کمک کردند که یک ساعته هتل پیدا کردیم. به این دلیل که امیر کویت و عربستان قصد سفر به عمان را داشتند، فکر نمی‌کردیم به راحتی هتل پیدا کنیم، اما با کمک این دو عزیز هم هتل پیدا کردیم و هم آنها دو روز ضمانت کردند که پول را بدهیم. خوشبختانه تاج هم نامه نوشت و هزینه‌ها سفر ما به عمان را پذیرفت که خیال‌مان راحت شد. برای سفر به امارات هم آقای روشنایی و مارکو، مربی‌مان روی هم پول گذاشتند که به دبی رفتیم و آقای حیدری قول دادند این هزینه‌ها را فراهم کنند.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به دیداری که تیمش دو هفته دیگر با پرسپولیس دارد، یادآور شد: باید از پرسپولیسی‌ها نیز تشکر کنم که برای روحیه دادن به ما در عمان بازی‌مان را از نزدیک دیدند. وقتی متوجه شدیم آنها می‌خواهند به تماشای بازی ما بیایند، به هتل پرسپولیسی‌ها رفتیم و خودمان برای آنها بلیت بردیم و تشکر کردیم. تولد کریم باقری هم در هتل بود که تبریک گفتیم و در ادامه هم برانکو و خوردبین برخورد گرمی با ما داشتند. همان‌طور که پرسپولیسی‌ها از ما حمایت کردند و از پیروزی ما خوشحال شدند، ما هم دعا می‌کنیم امروز پرسپولیس به برتری برسد. دو هفته دیگر هم 90 دقیقه رقابت با پرسپولیس داریم، اما ما آنها را دوست خود می‌دانیم و در نهایت همه دوست و ایرانی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrv7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آسمان آسیا آبی شد