تاریخ انتشار: 1395/05/10 14:44
کد خبر: 270863

حسن زاده: سیدجلال حسینی متوجه صحبت‌های خود باشد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: انتظار ما از بازیکنی مثل سید جلال حسینی این است که رفتاری توام با نزاکت داشته باشد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، و به نقل از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: ما علم غیب نداریم که چه فردی از کدام باشگاه طلب دارد؟ اینکه بازیکنی قبل از تسلیم شکایت و دادخواست و همچنین قبل از ارائه مستندات و هزینه دادرسی، انتظار معجزه دارد، جای تعجب است.

وی افزود: اگر سید جلال حسینی، دادخواست کامل خود را تسلیم رکن قضایی کرده و نواقص را برطرف و در نهایت هزینه دادرسی را پرداخت کند، قطعا پرونده در جریان رسیدگی قرار می گیرد و مسلما وقت رسیدگی به طرفین ابلاغ می شود. ضمن این که باشگاه طرف دعوی او هم فرصت دفاع پیدا خواهد کرد و کمیته انضباطی پس از بررسی اظهارات طرفین، رای خود را صادر می کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این موضوع قطعا زمان بر است و این چرخه زمانی در پرونده های حقوقی برای همه پرونده‌های مشابه وجود دارد. اینکه حسینی در همان روزی که با یک شکایت به فدراسیون مراجعه کرده، انتظار دارد بدون تشریفات دادرسی و بدون رسیدگی فورا حکم صادر کنیم؛ این انتظار درست و منطقی نیست.

وی در پایان گفت: درباره اظهارنظر این بازیکن در خصوص کمیته انضباطی و انتظار غیر معقول او، فقط باید بگویم تعجب می‌کنم. چون لازم است بازیکنان حرف های فوتبال حداقل اطلاعات را در خصوص نحوه مراجعه به رکن قضایی بدانند. اما زمانی که بازیکن ملی پوش اطلاعاتی درباه چرخه قضایی ندارد، فقط همین قدر می گویم سید جلال حسینی باید در مصاحبه با رسانه ها متوجه صحبت های خود باشد. برای ما فرقی نمی کند پرونده مربوط به چه بازیکن و چه باشگاهی است. 

در این زمینه سایت فدراسیون فوتبال این توضیح را اضافه کرد که اداره مالیات قراردادهای منعقده میان بازیکن و باشگاه را ملاک قرار می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogj7o

آخرین اخبار