تاریخ انتشار: 1395/05/10 16:34
کد خبر: 270833

رامین دومین خروجی بعد از کودتا؛ درهای نیمه‌باز پرسپولیس مقابل رضاییان

رامین رضاییان اگر بخواهد به لیگ ایران بازگردد باید نیم فصل اول را خانه‌نشین شود.
رامین دومین خروجی بعد از کودتا؛
درهای نیمه‌باز پرسپولیس مقابل رضاییان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رامین رضاییان بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با جنجال و سر و صدای زیادی از سرخ‌پوشان جدا شد و به ریزه‌اسپور ترکیه پیوست، نتوانست جایی برای خود در این تیم باز کند و در نهایتا بعد از چند هفته قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد.

با فسخ قرارداد رضاییان اولین مسئله‌ای که به ذهن‌ها خطور می‌کند این است که به خاطر قراردادی که این بازیکن با پرسپولیس داشته و شکایتی که باشگاه از این بازیکن داشت و به شدت نیز پیگیر این شکایت بود، در نهایت با صادر نشدن ITC رضاییان این بازیکن مجبور شد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند چون می‌دانست که ماندن او با این شرایط در ترکیه قطعا به آینده فوتبالی او لطمه وارد خواهد کرد.

حالا با این اتفاق اولین سوالی که به ذهن هواداران پرسپولیس خطور خواهد کرد این است که بازیکن جنجالی سرخ‌پوشان که در فصل گذشته نمایش قابل قبولی را برای پرسپولیس داشت آیا دوباره به این تیم بازخواهد گشت؟! هرچند که بازگشت این بازیکن با توجه به یارگیری که این تیم انجام داده محال به نظر می‌رسد و اگر هم بخواهد به این تیم بازگردد با نارضایتی که مسئولین باشگاه و بخصوص برانکو از این بازیکن به خاطر رفتارش در فصل نقل و انتقالات داشت، قطعا نیم فصل اول را باید خانه‌نشین شود.

صادر نشدن ITC این بازیکن و عدم رضایت باشگاه پرسپولیس باعث خواهد شد که رضاییان نتواند با هیچ باشگاه داخلی دیگری نیز قرارداد ببندد و حداقل اگر می‌خواهد دوباره در لیگ ایران توپ بزند، باید قید نیم فصل اول را بزند و خانه‌نشین شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g67q5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فوری / رضاییان: با ریزه فسخ کردم