تاریخ انتشار: 1395/12/16 10:19
کد خبر: 224932

بنتو: نظری درباره پیوستن انصاری‌فرد به پائوک و دیگر تیم‌ها ندارم

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس اعلام کرد که هیچ نظری درباره پیوستن کریم انصاری‌فرد به پائوک و دیگر تیم‌ها ندارد.
بنتو: نظری درباره پیوستن انصاری‌فرد به پائوک و دیگر تیم‌ها ندارم

پائولو بنتو، سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی برابر پائوک در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که کریم انصاری‌فرد انتخاب باشگاه پائوک بود و ملی‌پوش ایرانی نیز تمایل خود برای این انتقال نشان داده بود گفت: نظری در این خصوص ندارم که انصاری‌فرد اگر در تیم المپیاکوس نبود چه کسی می‌توانست باشد. او برای ما بازیکنی است که تحت نظر المپیاکوس قرار داشت و باشگاه می‌خواست او را جذب کند. ما انصاری‌فرد را با همین قاعده جذب کردیم. قاعده‌ای که شامل دیگر بازیکنان المپیاکوس هم می‌شود و بر همین اساس هم مورد استفاده قرار خواهیم داد.  این که کریم انصاری‌فرد می‌توانست به پائوک، آاک و یا دیگر تیم‌ها برود هیچ نظری ندارم.

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس همچنین درباره سومین شکست متوالی در سوپر لیگ یونان تیر خلاصی را به سمت مدیران این باشگاه نشانه گرفت و آنها را بابت فروش سه بازیکن کلیدی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی مورد انتقاد قرار داد.

بنتو درباره شکست 2 بر صفر بازی هفته بیست‌وسوم سوپر لیگ یونان برابر پائوک گفت: این نتیجه خوشایندی برای المپیاکوس نیست. نمی‌خواهم بهانه‌ای برای شکست‌ها پیدا کنم اما وقتی سه بازیکن خوب خود را شامل براون، میلیوگوویچ و اومار را از دست می‌دهیم تاثیر خواهد داشت. ما تیم متفاوتی نسبت به ماه گذشته میلادی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e98va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حضور انصاری‌فرد در فهرست ۱۸ نفره المپیاکوس در سوپر لیگ یونان
طلسم مهاجم ایرانی شکست