تاریخ انتشار: 1395/05/10 21:07
کد خبر: 270753

سولسشائر پس از 10 سال فاش ساخت ، دعوای رونالدو و گیگز

جان فورتنت، فوروارد نروژی و سابق شفلید از قول اوله گونار سولسشائر(ستاره نروژی سابق یونایتد) از یک درگیری فیزیکی قدیمی بین کریستیانو رونالدو و رایان گیگز پرده برداشت.
سولسشائر پس از 10 سال فاش ساخت ، دعوای رونالدو و گیگز

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / جان فورتنت، هموطن اوله گونار سولسشائر می‌گوید که بازیکن سابق منچستر برای وی از برخورد تند و فیزیکی رایان گیگز با کریستیانو رونالدو و دیدن صحنه درگیری آنها در اردوی منچستر خاطره ای تعریف کرده است. البته نه رایان گیگز از آن دسته بازیکنانی بود که به هم تیمی‌هایش فشار بیاورد نه رونالدو کسی بود که تحت تاثیر کسی قرار بگیرد.

کریستیانو رونالدو سال 2003 و زمانی که 18سال داشت از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما یکی دو سال اول برای او اوضاع چندان خوب پیش نرفت. او با برخی بازیکنان بزرگ و مطرح این تیم مشکلاتی داشت چرا که وی را در رختکن به تمسخر می گرفتند.

برخی بازیکنان همچون فن نیستلروی نیز در رختکن بخاطر تک روی های رونالدو در جریان بازی، با وی درگیر می شدند که باعث به گریه افتادن او می شد. بازیکنان کمی بودند که به حمایت از رونالدو در رختکن بپردازند.

01130476

قضیه درگیری فیزیکی گیگز و رونالدو به همان سال های اول حضور فوق ستاره فعلی رئال در یونایتد بر می گردد. در پایان یک تمرین، رونالدو در حالیکه مشغول نوشیدن کوکا کولا بود به گیگز می رسد و اسطوره ولزی که از دیدن این صحنه عصبانی شده بود، با رونالدو دست به یقه شده و او را به دیوار می چسباند. گیگز فریاد می زد:" دیگر هرگز این کار را تکرار نکن."

سولسشائر گفته است که چیز زیاد دیگری از علت آن درگیری نمی داند. رونالدو چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود:" با اسکولز، گیگز و ریو فردیناند رابطه خوبی نداشتم چون همیشه مرا به تمسخر می گرفتند؛ با این حال ما باهم توانستیم قهرمان اروپا در سال 2008 شویم."

رونالدو با ذکر این مطلب قصد داشت بگوید که رفاقت و صمیمیت مسی، نیمار و سوارز نمی تواند بصورت قطع، ضامن قهرمانی بارسلونا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anoyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راشفورد میخواهد از زلاتان بیاموزد