تاریخ انتشار: 1395/05/10 22:17
کد خبر: 270743

خوزستانی ها از جهنم اهواز بهشت ساختند

پیروزی در تب 50 درجه
خوزستانی ها از جهنم اهواز بهشت ساختند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت 20:45در چهارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه غدیر  اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان سیروس پورموسوی با نتیجه 2بریک مهمان مدعی خود را از پیش رو برداشتند. 

استقلال خوزستان ابتدا در دقیقه 25 توسط حسن بیت سعید گل اول را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید. در 45 دقیقه دوم شاگردان منصوریان به سمت دروازه استقلال خوزستان یورش آوردند. تا اینکه دردقیقه 77 کاوه رضایی از روی ارسال خسرو حیدری با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند و اولین گلش را برای استقلال به ثمر رساند.

در حالی که همه آماده به تساوی رسیدن این دیدار بودند در دقیقه 84 حسن بیت سعید باز هم برای تیمش گلزنی کرد و استقلال خوزستان را برای بار دوم در این بازی پیش انداخت. این نتیجه تا پایان باقی ماند و شاگردان سیروس پورموسوی تنها برنده شب اول هفته دوم رقابت های لیگ برتر شدند و شاگردان منصوریان تنها بازنده یکشنبه شب لقب گرفتند.

با این نتیجه استقلال خوزستان 4 امتیازی شد و باز هم خودش را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کرد و از آن طرف استقلال منصوریان یک امتیاز باقی ماند تا کارشان برای هفته های باقیمانده دشوارتر از قبل شود. منصوریان هنوز نتوانسته با استقلال در لیگ برتر طعم پیروزی را بچشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp8xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلالی ها/دو تیمی که فقط نامشان شبیه هم است