تاریخ انتشار: 1395/05/11 12:11
کد خبر: 270690

سومین اوکراینی پرسپولیس وارد تهران شد

با جدایی الکساندر لوبانف پرسپولیسی ها به دنبال جذب دروازه بانی برای جانشینی علیرضا بیرانوند در فصل جاری هستند و به همین منظور با گلر اهل اوکراین برای حضور در تهران به توافق رسیدند.
سومین اوکراینی پرسپولیس وارد تهران شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، الکساندر لوبانف که به دلیل مسائل شخصی و نارضایتی بابت نیمکت نشینی با پرسپولیسی ها فسخ کرد و راهی ازبکستان شد، این تیم را با مشکل در دروازه بانی مواجه کرده است. به همین منظور پرسپولیسی ها برای جانشین دروازه بان شماره یک خود به دنبال جذب گلری خارجی هستند و توافقاتی با یک دروازه بان اهل اوکراین برای حضور در این تیم صورت گرفته و او امروز به تهران آمده تا در صورت تایید نهایی قرارد خود را با این تیم امضا کند.

باید دید سومین بازیکن اوکراینی پرسپولیس در این فصل می تواند نظر نهایی برانکو را برای حضور در جمع سرخپوشان جلب کند یا خیر و البته اینکه او موفق شود رقیب خوبی برای بیرانوند باشد نیز نکته دیگری است که باید بعدا درباره او نظر داد.

این بازیکن فردا در تست پرسپولیس شرکت خواهد کرد و در صورت تایید نهایی از  سوی برانکو قراردادش را نهایی کرد. نکته جالب توجه اما رابطه جالب پرسپولیسی ها با اوکراینی ها در این فصل است که همچنان بعد از اردوی این تیم در کیف به معمای بزرگی تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl56y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جواب MRI آرام طبع مثبت بود