تاریخ انتشار: 1395/05/11 16:07
کد خبر: 270642

استقلالی ها مچ پرسپولیسی ها را با این بازیکن خواباندند

به نظر می رسد پرسپولیسی ها قادر نیستند ۴۰۰ میلیون تومان به خاطر بازیکنی که به استقلال رفته را از این باشگاه بگیرند.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هفته قبل بود که معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل اینکه محمدحسین کنعانی زادگان به استقلال پیوسته و بنا بر توافقی که با مدیران استقلال انجام شده قرار است مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از سوی این باشگاه به حساب باشگاه پرسپولیس ریخته شود تا رضایتنامه این مدافع برای آبی های تهران صادر شود.

 

با این همه بدون اینکه ۴۰۰ میلیون تومان از سوی استقلالی ها به حساب پرسپولیسی ها ریخته شود این بازیکن با صادر شدن کارت بازی اش برای استقلال مقابل نفت بازی کرد تا عملا مشخص شود دست پرسپولیسی ها به جایی بند نیست.

 

در این مورد شنیده می شود به هیچ عنوان قرار نیست ۴۰۰ میلیون تومان مطرح شده به دست پرسپولیسی ها برسد و از آنجایی که یکی از مدیران بلند پایه ورزش شخصا به این پرونده ورود کرده به مدیران پرسپولیس اعلام شده تا مدعی شوند قرار است ۴۰۰ میلیون تومان به حساب شان بیاید اما در واقع چنین رقمی اصلا وجود خارجی ندارد!

 

عنوان کردن این مبلغ فقط به این دلیل است که مدیران پرسپولیس در این پرونده ناتوان جلوه داده نشوند وگرنه کنعانی زادگان بازیکن استقلال است و بدون هیچ مشکلی برای این تیم به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl5ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مغرضانه انتقاد نکنیم/ استقلال به روزهای اوج برمی‌گردد