تاریخ انتشار: 1395/05/11 17:55
کد خبر: 270615

ارقام شگفت‌انگیز انتقال پوگبا به منچستر!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس در آستانه بازگشت به منچستریونایتد قرار دارد و این انتقال احتمالا طی روزهای آینده عملی خواهد شد
ارقام شگفت‌انگیز انتقال پوگبا به منچستر!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مطمئنا زمانیکه در سال 2012، شیاطین سرخ اجازه دادند تا پوگبا با یک انتقال آزاد به یوونتوس محلق شود، هرگز فکر نمی‌کردند تا روزی برای بازگشت او مجبور شوند مبلغی بیش از 200 میلیون یورو را بپردازند.

 

بعد از انتقال گرت بیل با 86 میلیون یورو در سال 2013، حالا پوگبا با مبلغ 92 میلیون یورو، گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب می‌گیرد.

 

 

 

اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده زمان انتقال "مروارید سیاه" به اولدترافورد اینقدر طولانی شود، درخواست دستمزد 20 میلیون یورویی مینورایولا، مدیر برنامه پوگبا است. رقمی که به نظر می‌رسد مورد موافقت سران منچستر نیز قرار گرفته و با این مبلغ، رقم انتقال پوگبا به 112 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

مسئله بعدی، دستمزد خود پوگبا است. ستاره 23 ساله فرانسوی در یوونتوس چیزی در حدود 4 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گرفت که قاعدتا این مبلغ با انتقال به منچستر افزایش پیدا خواهد کرد. اخبار حاکی از دستمزد 400 هزار یورویی او در هفته است که بعد از کسر مالیات، 220 هزار یورو به پوگبا تعلق می‌گیرد. با این تفاسیر، 20.8 میلیون یورو در سال، عددیست که یونایتدها بعنوان دستمزد پرداخت خواهند کرد.

 

بنایراین، در مجوع 5 سال قرارداد پل با شیاطین سرخ، مبلغ 104 میلیون یورو به عنوان دستمزد به وی پرداخت می‌شود. با در نظر گرفتن مبلغ 112 میلیونی قرارداد، مبلغ 216 میلیون یورو برای این انتقال پرداخت خواهد شد.

 

 

 

 

پوگبا چهار سال پیش به عنوان یک استعداد جوان، از منچستر راهی تورین شد و حالا بعد از کسب 4 اسکودتوی متوالی، قرار است به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ منچستر و البته دنیای فوتبال، دوباره به این تیم بازگردد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogrgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: پوگبا را جذب نکنیم تعجب نخواهم کرد