تاریخ انتشار: 1395/05/11 19:55
کد خبر: 270586

دربی جذاب تبریز گل نداشت

ماشین سازی تبریز صفر- گسترش فولاد تبریز صفر
دربی جذاب تبریز گل نداشت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، دو تیم تبریزی ماشین سازی و گسترش فولاد در پایان نیمه اول نتوانستند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند و درنهایت بدون به ثمر رساندن گلی، به رختکن رفتند.

بازی در حالی آغاز شد که دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و در وهله اول به گل نخوردن فکر می کردند اما با گذشت پانزده دقیقه ابتدایی بازی، دو تیم میل به دروازه یکدیگر کردند و روی دروازه یکدیگر ایجاد موقعیت کردند. پس از گذشت نیمی از نیمه اول بازی، ماشین سازان حاکم بر بازی شدند و تلاش خود را برای بازگشایی دروازه حریف به کار بستند و در چند مورد دروازه گسترشی ها را تا مرز فروپاشی پیش بردند اما در نهایت این تیم موفق به انجام این کار نشد، در این میان ضدحملات گسترشی ها نیز کارگر نیفتاد تا دو تیم نیمه اول را بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسانند.

در این نیمه درخشش هر دو دروازه بان مشهود بود.

در نیمه دوم با توجه به 10 نفره بودن تیم ماشین سازی انتظار می رفت گسترشی ها نمایش هجومی تری داشته باشند ولی ماشین سازان با دوندگی بالا و البته درخشش دروازه بان خود مانع گلزنی آبی پوشان شدند.

آنها البته در دقایقی هم بدشانس بودند و می توانستند به گل برسند اما در آن سو هم دخسوس قصد گل خوردن نداشت تا این دربی جذاب با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nenok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی که اصلا دوستانه نیست!