تاریخ انتشار: 1395/05/12 10:43
کد خبر: 270505

بغض رامین رضائیان ترکید

مهدی طارمی و رامین رضائیان با پایان فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس به شیوه‌ای عجیب از این تیم جدا شدند تا یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبالی رقم بخورد
بغض رامین رضائیان ترکید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی طارمی و رامین رضاییان دو عنصر تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ پانزدهم در پنجره تابستانه به شکلی عجیب از این تیم جدا شدند و به تیم ریزه‌اسپور پیوستند. از همان ابتدا نشانه‌هایی از عجیب بودن این انتقال به چشم می خورد. اگرچه بدون شک این دو بازیکن به دنبال حضور در فوتبال اروپا و پیشرفت بودند اما اتفاقاتی که دیده و شنیده می‌شد، هیچ تناسبی با رویاهای این دو بازیکن نداشت.

مهدی طارمی خیلی زود به اشتباه خود پی برد و حرف از بازگشت زد و کمی بعدتر، رامین رضاییان هم در حالی که اردوی آمادگی پیش فصل خود را با تیم ریزه اسپور با نمره عالی به پایان رسانده بود حرف از تمام شدن تحملش و بازگشت زد. طارمی به هر ترتیبی بود با اذعان به اشتباه خود به پرسپولیس بازگشت. اما برای رامین رضاییان اوضاع کمی پیچیده‌تر شد. این بازیکن هم به اشتباه خود پی برد و اخیرا در مصاحبه‌ای که انجام داد، با بغض اعتراف به اشتباهش کرد. علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد رامین رضاییان به حمایت از این بازیکن پرداخت و گفت که بازیکنان هم مثل بقیه مردم می توانند اشتباه کنند.

 

داستان ریزه‌اسپور حالا برای تمامی فوتبال‌دوستان ایرانی تمام شده است (البته ااگر از خبرهای مربوط به شکایت این باشگاه از دو بازیکن ایرانی‌اش فاکتور بگبریم)، اما هنوز کسی نفهمیده که ماجرای این باشگاه چطور برای این دو بازیکن شروع شد و چرا به اینجا رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2angzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان: بعد از رفتن طارمی نگاه‌ها به من تغییر کرد/ از اتفاقات سیاسی در ترکیه ترسیده بودم