تاریخ انتشار: 1396/01/04 15:16
کد خبر: 221244

خوشحالی پرسپولیسی ها از دعوت نشدن ماهینی به تیم ملی

برخی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، از عدم دعوت مدافع باتجربه سرخپوشان به تیم ملی ابراز خوشحالی می کنند!
خوشحالی پرسپولیسی ها از دعوت نشدن ماهینی به تیم ملی

کمتر کسی را سراغ داریم که بگوید حسین ماهینی «نباید» به تیم ملی دعوت می شد. ماهینی که پس از اتمام دوران سربازی اش، ملوان بندرانزلی را رها کرد و دوباره به پرسپولیس برگشت، از ابتدای فصل شانزدهم تا کنون شرایط بسیار خوبی داشت و همیشه بالاترین نمرات فنی را کسب می کرد ولی در عین تعجب به تیم ملی دعوت نشد.

عدم دعوت از ماهینی به تیم ملی با اینکه برایش بسیار سخت بود و همچنین هواداران این بازیکن را حسابی ناراحت کرد اما حسن هایی نیز برای پرسپولیس در پی داشت.

در واقع پرسپولیس پس از حضور سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی، نیاز به حضور یک «کاپیتان» و یا یک «بزرگ تر» در تمریناتش داشت تا به بازیکنان جوان تر، انرژی و روحیه بدهد و در یک کلام، عصای دست مربیان باشد.

حالا که ماهینی به تیم ملی دعوت نشده، می تواند مانند گذشته، در غیاب سیدجلال حسینی این وظیفه را به خوبی انجام دهد. او در تمرینات، جلوتر از بازیکنان جوان می دود و به خاطر آن که کار را جدی می گیرد، بقیه نیز از روی دستش نگاه می کنند تا تمرینات پرسپولیس با هیجان و انگیزه فردی بازیکنان، با کیفیت بالایی برگزار شود. از این رو، پرسپولیسی ها از عدم دعوت ماهینی به تیم ملی خوشحال هستند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wr6z5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش شانس مثل یاغی پرسپولیس