تاریخ انتشار: 1395/05/12 21:59
کد خبر: 270339

صادقپور در یک قدمی استقلال/ قریب و گزینه های دیگر هم مطرح هستند

افشارزاده تحمل انتقادات وارد شده را نداشت و در همین اول فصل عطای مدیریت را به لقایش بخشید تا گمانه زنی ها برای فرد مورد نظر از هم اکنون شروع شود.
صادقپور در یک قدمی استقلال/ قریب و گزینه های دیگر هم مطرح هستند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال تهران به عنوان یکی از دو تیم پر طرفدار پایتخت، چند صباحی است برخلاف رقیب دیرینه اش، در درون خود حاشیه پیدا کرده است.

یک روز سرپرست سابق بر علیه مدیریت جبهه گیری کرده و از عملکرد ارائه شده ناراحت است و روز دیگر مدیر آکادمی استقلال هنوز نیامده با افشارزاده اختلاف پیدا می کند و در نهایت هم کنار گذاشته می شود!

از این ها که بگذریم و همان طور که در چند روز قبل هم در فرتاک ورزشی به آن اشاره ای داشتیم، با ورود افشارزاده به این حواشی، مشخص شد در استقلال سیستم مدیریت رو به بحران است و عنقریب  آبستن حوادثی خواهد بود!

افشارزاده بعد از بوجود آمدن حاشیه های موجود، دو هفته ابتدایی لیگ را هم تحمل کرد تا ببینید نتیجه بازیها چه خواهد شد ولی با عدم نتایج لازم در این مسابقات، مشخص شد که بحران دیگری نزدیک است و این مرد استخوان خرد کرده ورزش کشور، صلاح دید تا قبل از به راه افتاده این طوفان، خود را از مهلکه نجات دهد و به همین خاطر بود که عصر امروز استعفای خود را به هیات مدیره تقدیم کرد تا از این پس تحت فشار قرار نگیرد.

با استعفای افشارزاده از مدیرعاملی استقلال، گمانه زنی ها برای فرد جایگزین از همان ساعات اولیه آغاز شده است و جسته و گریخته افراد مختلفی را به عنوان جانشین احتمالی ایشان نام می برند .

 

قریب

در بین اسامی که نام برده می شود، دو نفر از بخت بیشتری برای رسیدن به این مسئولیت برخوردار می باشند. رضا صادق پور و دکتر قریب از افرادی هستند که احتمال نشستن آنها بر روی صندلی مدیریت این باشگاه بیشتر از هر کس دیگری است.

دکتر قریب سابقه مدیریت در این باشگاه را در قبل داشته است و یکی از نیروهای توانمند و اخلاق گرا است و می تواند به عنوان یک گزینه خوب مطرح باشد اما این تنها یک روی سکه است و روی دیگر سکه این است که فاکتورهای لازم برای رسیدن به مدیریت استقلال فراتر از خوب بودن و اخلاق گرا بودن است و نمی توان تنها با داشتن این دو فاکتور بر مسند این مدیریت تکیه زد.

نفر دیگر رضا صادق پور است. نایب رئیس هیات مدیره اسبق استقلال و مدیر آکادمی فوتبال استقلال و مدیرعامل سابق راه آهن تهران و... که شاید مهم ترین گزینه برای تصدی این مسئولیت باشد.

صادق پور به علت فوتبالی بودن و ارتباط خوب با وزارت خانه و هم چنین داشتن جایگاه و اعتبار لازم در بین اعضای هیات مدیره و هم چنین جایگاهی مناسب نزد هواداران، یک گام جلوتر از دکتر قریب برای کسب مدیریت استقلال است.

به هر حال آن چه که تصور می شود در این برهه از زمان باید برای مدیریت  استقلال فردی را انتخاب کرد که بتواند با ارتباط خوب با اعضای هیات مدیره و روابط دوستانه با وزارت خانه و کانون هواداران و هم پنین پیش کسوتان، در کوتاه ترین زمان ممکن و با شناختی که از تمامی عوامل موجود در بدنه فوتبال و به ویژه استقلال دارد، مشکلات را رفع و استقلال را به آرامش برساند که امیدواریم در این راستا هر کسی که می خواهد در این مسولیت قرار بگیرد فاکتورهای لازم برای رسانیدن آرامش به این تیم را داشته باشد.

نویسنده: منصور قاسمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogrbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و نیاز مبرم به پیروزی/ استقلال خوزستان حریفی دست و پا بسته نیست