تاریخ انتشار: 1396/01/09 15:13
کد خبر: 220523

سینا ایلامی؛ پدیده فوتبال پایه کشور

پدیده فوتبال پایه کشور، این بار از لرستان برخواست.
سینا ایلامی؛ پدیده فوتبال پایه کشور

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو خبرنگار ما با سینا ایلامی را در ذیل می خوانید:

*سینا ایلامی هستم متولد۱۳۷۷محل تولد شهرستان خرم آباد(محله اسدآبادی). فوتبال خود را به طور حرفه ای ازسال۸۹ زیر نظر مربی واستاد خودم علی ولی نژاد، در لیگ شهرستان خرم آباد به همراه تیم مدرسه فوتبال سرخپوشان خرم آباد آغاز کردم و با این تیم ۱۰عنوان قهرمانی مختلف در چند رده سنی که پیش رو داشتم بدست آورده ام.

* مهمترین وشیرین ترین آنها درسال۹۴ با قهرمانی در لیگ مناطق امید کشور در سه مرحله وصعود به لیگ دسته اول کشور بوده است. سال۹۴در کنار قهرمانی نیز بعنوان آقای گل کشور معرفی شدم. درآغاز مسابقات امسال(۹۵)لیگ دسته اول امید کشور که تیم ما با تغییرنام بعنوان خیبر خرم آباد درمسابقات حضور داشت که در کنار موفقیتها وشیرین های بدست آمده تلخی هاییم برایم رخ داد که متأسفانه درتمرینات اول فصل دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه داخلی زانوی پای راست شدم ونیم فصل اول مسابقات را از دست دادم که خیلی من رو از لحاظ روحی وجسمانی اذیت کرد که به لطف خدا تونستم با مشورتهای خوب روانی ومداوا وتمرینات منظم خودمو به نیم فصل دوم برسونم که تنها۶بازی به من رسید و با توجه به کم بودن تعداد بازیهایم دراین فصل توانستم ۵ گل رو درکارنامه فوتبالی خودم به ثبت برسونم.‌

* امسال همراه با تیم خیبر به مقام سوم لیگ دسته اول امید کشور دست پیدا کردم که دراینجا جا دارد از زحمات شخص آقای بهاروند ریاست محترم هیئت فوتبال هم برای موفقیت تیم وهم برای توجه ایشون نسبت به مصدومیت وکمکشون به بنده که تونستم دوباره سلامتیمو بدست بیارم تشکر کنم وهمچنین تقدیر وتشکر دارم ازمدیریت محترم باشگاه و کادرفنی وبازیکنان تیم که واقعا بدون پشتوانه مالی مناسب تونستیم دراولین فصل حضورمون در لیگ تن خیلی از تیمهای نام آشنا فوتبال رو به لرزه در بیاریم..انشااله با درایت وتجربه های گذشته برای فصل جدید درسال۹۶ که در اواسط تابستان برگزار خواهد شد باقدرت ظاهر خواهیم شد که برای اولین بار درتاریخ فوتبال استان لیگ برتری شویم.

* از همین جا به عنوان یک عضو کوچک در فوتبال استان، خواهشمندم از مسئولین به فکر فوتبال استانمان باشید که سرآمده آن خیبر بزرگ است و توجه ویژه ای به فوتبال پایه شود که واقعا لرستان صنعت بازیکن سازی بوده و هست که انشااله من و امسال من نیز با اطمینان خاطرو بدونه دغدغه به کارمون ادامه بدیم. همیشه به عشق آقا امام رضا(ع)پیراهن شماره ۸ رو پوشیدم وتنها آرزوم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال کشورمه باشماره ۸... جا دارد از زحمات مادرم که در پستی وبلندیهای زندگیم همیشه یارویاوره من بوده تشکر داشته باشم.

* همچنین تقدیر از استاد خودم آقای ولی نژاد که فوتبال و پیشرفتمو ازسال۸۹تا به الان فقط با ایشون بودم ودر کنار افتخار شاگردی،ایشونو بعنوان برادر بزرگتر و راهنمای خودم قبول دارم وانشااله روزی بتونم آرزوشو که موفقیت شخص خودم هست، به واقیعت تبدیل کنم. در آخر نیز از اصحاب محترم رسانه که همیشه در کنار ما ورزشکاران هستن کمال تشکر وقدردانی رو دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zag7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال 6 امتیازی دارا و ندار در سیرجان
پیش بازی خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان؛

حقدوست: دوست ندارم از مشکلات تیم که هنوز حل نشده صبحت کنم
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

مهدی عبدی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد
اختصاصی| در نظرسنجی فرتاک ورزشی صورت گرفت؛