تاریخ انتشار: 1396/01/11 09:46
کد خبر: 220292

پرسپولیس به فیروز رسید، بختیار و وحید به منصوریان

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه (فردا) با برگزاری چهار بازی که در آن بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم قرار دارد به پایان می‌رسد.
پرسپولیس به فیروز رسید، بختیار و وحید به منصوریان

در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران چهار دیدار در روز شنبه برگزار می‌شود تا پرونده این هفته از رقابت‌ها هم بسته شود.

صنعت نفت آبادان – پرسپولیس

شاگردان برانکو به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در حال به آبادان می‌روند که به دنبال کسب سه امتیاز و نزدیک‌تر کردن خود به جام قهرمانی هستند. آنها بر روی کاغذ کار ساده‌ای برابر صنعت نفت دارند ولی نباید از این موضوع غافل بود که صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر به امتیاز نیاز دارد و بدون شک شاگردان فیروز کریمی با قدرت گام به این مصاف می‌گذارند.

ملی‌پوشان پرسپولیس در وضعیت خوبی به سر می‌برند و به جز رامین رضاییان که همچنان مورد غضب سرمربی این تیم است، سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم ندارند. این دیدار به نوعی یک پیش نمایش برای پرسپولیسی‌ها برای بازی با الریان هم محسوب می‌شود.

دیدار رفت دو تیم با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

سپاهان – سایپا

برکناری ناگهانی عبدالله ویسی و بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران، پرسش‌های زیادی را ایجاد کرده است. پرسش‌هایی درباره رفت و آمد این مربی و چرایی جدایی ویسی از سپاهان. با این‌حال کرانچار نخستین آزمون خود را مقابل سایپا پشت‌سر می‌گذارد و باید دید از پس این تیم بر می‌آید یا نه. تیم سایپا در این بازی محمدرضا خلعتبری و لک را به دلیل محرومیت در اختیار دارد.

یکی از نکاتی که شاید به نفع سایپا شود، وضعیت عجیب شجاع خلیل‌زاده در سپاهان است. بعد از شایعاتی مبنی بر توافق این بازیکن با پرسپولیس، این بازیکن به شدت مورد انتقاد و حملات هواداران سپاهان قرار گرفته است و این مسئله می‌تواند روی تمرکز او اثر گذاشته باشد. شاید یکی از حواشی دیدار سپاهان و سایپا عملکرد خود خلیل زاده باشد.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تراکتورسازی – گسترش فولاد

داربی تبریز معمولا به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسیده و تیم گسترش فولاد خیلی حریف قدرتمندی برای تراکتورسازی در این داربی نبوده است اما شاید ماجرای این داربی فرق داشته باشد و شاگردان فراز کمالوند که بدون محروم و مصدوم پا به میدان می‌گذارند، بتوانند از پس حریف خود بربیایند.

تراکتورسازی که هنوز نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ دارد، باید هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند هرچند که آنها مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. با این‌حال مصدومان تراکترسازی به این بازی می‌رسند.

انتظار می‌رود داربی تبریز از بهترین‌ بازی‌های هفته بیست و پنجم باشد.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

استقلال – فولاد

شاگردان علیرضا منصوریان این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و به دنبال ادامه روند موفقیت‌های خود، اینبار برابر فولاد هستند. آنها بعد کش و قوس‌های مالی پیش از عید به ثبات رسیدند و آماده کسب سه امتیاز این مصاف هستند.

تیم فولاد در این فصل نشان داده که از توانایی‌های بالایی برخوردار است ولی باید دید آیا توان تهاجمی استقلال این تیم را هم مغلوب می‌کند یا نه. استقلال در این بازی مهدی رحمتی را به دلیل محرومیت و احتمالا وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. باید دید منصوریان برای جناح راست تیمش چه فکری خواهد کرد.

از تقابل‌های جالب این دیدار حضور وحید طالب‌لو در دروازه تیم فولاد است. او در ابتدای فصل جاری رسما در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. با این‌حال لقب جذاب‌ترین تقابل را می‌توان به حضور بختیار رحمانی در فولاد داد. او با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما در نیم فصل جدا شد و علیه منصوریان و استقلال مصاحبه کرد. برخورد این دو بازیکن با منصوریان پیش از بازی بدون شک جالب خواهد بود.

تابلوی ۴ دیدار از هفته بیست و پنجم

شنبه ۱۲ فروردین ۹۶

فولاد مبارکه سپاهان - سایپا تهران ساعت ۱۷ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

رضا عادل – محمدرضا منصوری – بابک عباسقلی زاده – کوپال ناظمی – ناظر: محسن قهرمانی

 

استقلال تهران – فولاد خوزستان ساعت ۱۸:۵۰ ورزشگاه آزادی تهران

حسین زرگر – سعید علی نژادیان – حسن یوسفی – یاسر همرنگ – ناظر: مسعود مرادی

 

تراکتورسازی تبریز- گسترش فولاد تبریز ساعت ۱۹:۱۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز

احمد صالحی – رضا سخندان – فرزاد بهرامی – ناصر جنگی – ناظر: ابوطالب طاهریان

 

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان

تورج حق وردی – سعید قاسمی – یعقوب سخندان – جواد رحیم زاده – ناظر: اسماعیل صفیری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7bmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمام آمارهای جالب دربی‌های پایتخت