تاریخ انتشار: 1395/05/13 15:41
کد خبر: 270206

آندو: قیمت من شش میلیارد است/ قیمت خیلی از قراردادها واقعی نیست!

کاپیتان تیم ملی ایران می گوید برخلاف بسیاری از قراردادهای مربوط به بازیکنان لیگ برتری، قرارداد وی به صورت واقعی در هیات فوتبال ثبت شده است، بازیکنی حالا حالاها نمی خواهد فوتبال را کنار بگذارد
آندو: قیمت من شش میلیارد است/ قیمت خیلی از قراردادها واقعی نیست!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، و به نقل از ایران ورزشی، آندرانیک تیموریان که به دلیل کشیدگی رباط داخلی پا در بازی های پایانی لیگ پانزدهم حضور نداشت این روزها باانگیزه تر از همیشه با پیراهن و البته بازوبند سرگروهی ماشین سازان به فوتبال بازگشته است، بازگشتی که به دلیل انتشار قیمت قراردادها حواشی محتلفی را برای وی به دنبال داشت. آندو این روزها سخت تمرین می کند تا پس از بازگشت به اوج، بازهم برای تیم ملی ایران به میدان برود.

 

بدشانس نبودیم دربی را می بردیم

 

خوشحالم که پس از مدت ها توانستم به میدان بازگردم و برای تیم جدیدم بازی کنم، بازی خوبی را انجام دادیم و اگر بدشانس نبودیم می توانستیم برنده دربی باشیم، بدون شک به دنبال این هستیم تا در هفته های پیش رو این نتیجه را جبران کنیم. ماشین سازی یکی از بهترین تیم های این فصل است که به این راحتی امتیاز از دست نمی دهد و اگر این اتفاق بیفتد قطعا آن را جبران خواهد کرد.  

 

حس دارم فوتبالم را تازه آغاز کردم

 

برخلاف حرف هایی که زده می شود درباره اینکه بازیکنانی که به سن و سال من می رسند دچار فرسودگی می‌شوند باید بگویم در حال حاضر حس بازیکنی را دارم که تازه فوتبالش را شروع کرده است، من حالا حالا‌ها نمی‌خواهم فوتبال را کنار بگذارم، قبلا هم گفته بودم و باز هم تکرار می‌کنم که تا وقتی توپ در خدمت من باشد حتما فوتبال بازی می‌کنم.

 

   به زودی کاملا آماده می شوم

                                                                           

بازی های تیم ملی هم نزدیک می شود و باید در این باره بگویم برای اولین دیدار و تقابل با قطر آماده‌ام، البته اگر بگویم الان صددرصد آماده‌ام اصلا حرف درستی نیست اما به زودی آماده می‌شوم. من این روزها سخت تمرین می‌کنم تا بتوانم به آمادگی کامل برسم.

 

کسی دوست ندارد مسائل خصوصی اش رسانه ای شود

 

انتشار ارقام مربوط به قراردادها تصمیمی است که گرفته شده و من هم نمی توانم بگویم از این تصمیم راضی هستم یا خیر چرا که پیش از انتشار از من هم در این باره نظری نپرسیدند. طبیعتا هیچ کس دوست ندارد مسائل خصوصی‌اش رسانه‌ای شود. اینکه من چقدر می‌گیرم به خودم مربوط است و نباید رسانه‌ای می‌شد اما این کار را کردند و امیدوارم به اهدافی که مدنظرشان بوده، رسیده باشند.

 

دستمزدهایی داده می شود که در قرارداد ثبت نشده است

 

می شنوم که می گویند من گرانترین بازیکن حاضر در لیگ هستم و باید بگویم براساس انتشار قراردادها، بله، من گرانترین هستم، اما همین حالا دستمزدهایی به بازیکنان داده شده که در قراردادها ثبت نشده است. البته به خودشان مربوط است چون مالیاتش را من نمی‌دهم و هر کسی مسوول پرداخت مالیات پولی است که می‌گیرد. مالیات قرارداد من را هم قرار نیست کسی بدهد و خودم باید پرداخت کنم.

 

در بیان رقم قراردادم صداقت دارم

 

من در نوشتن رقم دقیق دریافتی ام صداقت داشتم و هیچ رقمی پنهان نمانده است. من هم با اینکه گران‌ترین بازیکن ایران اعلام شوم مشکلی ندارم اما می‌خواهم از دوستانی که این کار را کردند بپرسم آیا قراردادهای منتشره دیگر بازیکنان واقعی است؟ شما تردید نکنید که من گران‌ترین بازیکن ایران نیستم و کسانی هستند که پول‌های بیشتری از من می‌گیرند اما ثبت نمی‌شود.

 

برای دستمزدها باید به سابقه نگاه کرد

 

من اگر جای مدیران باشگاه ها باشم درباره تعیین دستمزد بازیکنان، به سابقه آنها نگاه می‌کنم. به پیشنهادهایشان و دستمزدهایی که در سال‌های گذشته گرفته‌اند. همیشه همینطور است و اگر قرارداد من الان 5/1 میلیارد تومان نوشته شده به این دلیل است که قیمت من خیلی بالاتر از اینها بود.

 

قیمت من 6 میلیارد است

 

اگر یادتان باشد من همین 2 سال پیش 6 میلیارد تومان از قطر پیشنهاد داشتم که به خاطر استقلال از آن گذشتم. پس دستمزدی که الان می‌گیرم در حد و اندازه خودم است. از طرفی همیشه سعی کردم هر چه دارم برای تیمم بگذارم تا پولی که می‌برم حلال باشد. اعتقاد دارم که بازیکن باید با همه وجودش بازی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bojev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آندو رکورد رسمی تاریخ لیگ را زد

راز فاش نشدن مبلغ قرارداد آندو
آیا کاپیتان تیم ملی مصدوم است؟