تاریخ انتشار: 1395/05/13 15:51
کد خبر: 270197

پورمحمد: صنعت نفت بازی به بازی بهتر می‌شود

تقابل تیم صنعت مقابل تراکتورسازی یکی از شگفتی‌های هفته دوم بود.
پورمحمد: صنعت نفت بازی به بازی بهتر می‌شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد پورمحمد درباره بازیشان مقابل تراکتورسازی گفت: در روز بازی مقابل تراکتور خوشبختانه هوای آبادان مساعد بود  و همین موضوع باعث شد که فشار زیادی را هر دو تیم تحمل نباشد. ما مقابل تیمی که بسیار باتجربه بود قرار گرفتیم، تراکتور با ستاره‌های پرشمارش مقابل ما ظاهر شد. آن ها حملاتشان پرفشاری را روی دروازه ما ا یجاد کردند اما ما درون دروازه یک دروازه بان با تجربه داشتیم که به خوبی سد راه مهاجمان تراکتورسازی شد.

وی افزود: حسن هوری 6-5موقعیت خوب را از مهاجمان تراکتور گرفت و به نظرم ستاره میدان لقب گرفت. در واقع ما بازی زیبایی مقابل تراکتور پرمهره به نمایش گذاشتیم. اگر  نیمکت این تیم هم نگاه می‌کردید می‌دیدید که حتی بازیکنان ذخیره‌شان هم یک تیم کامل بود و ما با اینکه یک تیم جوان هستیم اما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم.

او درباره بازی خودش در این رقابت هم گفت: در این بازی در 4 پست متفاوت کار کردم؛ ابتدا به دستور آقای دست نشان مامور مهار کرار شدم که او نتوانست از پس من بربیاید و  از جریان مسابقه خارج شد، طوریکه آقای قلعه نوعی دستور داد کرار عقب برنگردد و در زمین ما بماند. بعد از آن با تعویض فرشاد فرجی به سمت چپ رفتم و مشغول دفاع شدم. برخلاف اینکه پستم هافبک راست بود ولی بیشتر در نقاط دفاعی حاضر بود به نحوی که در هر منطقه زمین که حاضر می‌شدم مقابل فشاروحمله تراکتور را می‌گرفتم  و بازیکنان تراکتور از سمت مخالف اقدام به طراحی حمله می‌کردند.

وی درباره پنالتی‌ای که توسط داور بازی دیده نشد گفت: در اواخر بازی مدافع تراکتور روی بازیکن ما خطا کرد و این خطا می‌توانست پنالتی باشد اما داور این صحنه را ندید. اگرچه در برنامه نود مشخص شد که یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. 

پورمحمد درباره تقابل صنعت با استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است بازیکنان اسم و رسم دار و با تجربه ایی دارد. کار ما در این بازی بدون شک سخت است اما ما هم صنعت نفت هستیم. تیم جوانی داریم که جنگندگی و دوندگی خوبی دارند و این مسئله رمز موفقیت ما خواهد بود ترسی از نام استقلال نداریم. تمام بازیکنان ما انگیزه دارند تا در مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش بگذارند و نتیجه خوبی کسب کنیم تا باعث شادی تماشاگران آبادانی شویم.

وی ادامه داد: استقلال تیم با تجربه ای است که کادر فنی خوبی را هم روی نیمکت دارد. تماشاگران هم در این بازی امتیاز ویژه ای برای این تیم خواهند بود اما معتقدم نتیجه نگرفتن در دو بازی قبلی استرس بیشتری را به بازیکنان این تیم وارد می‎کند. آن ها در حضور تماشاگرانشان برد می‌خواهند و همین مسئله باعث می‌شود فشار روحی زیادی را روی دوش خود حس کنند. ضمن اینکه دو بازیکن این تیم مصدوم هستند و در این بازی حضور نخواهند داشت. با اینکه بعضی از بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر و بازی در مقابل تماشاگر زیاد را ندارند اما تکنیک بالایی دارند و به زمین می‌آیند تا با یک بازی خوب خودشان را نشان دهند و از اعتبار فوتبال آبادان دفاع کنند. شک نکنید در این بازی اگر خودمان باشیم و دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم می‌توانیم حتی استقلال را در خانه خودش شکست دهیم.

پورمحمد در پایان افزود: مطمئن باشید صنعت نفت بازی به بازی بهتر می‌شود. ما حرف های زیادی برای گفتن داریم و بدون شک از شگفتی سازان لیگ شانزدهم خواهیم شد. در ادامه لیگ خواهید دید که این تیم ریشه دار چگونه همه را وادار به احترام گذاشتن می‌کند!/ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gzbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 صعود دینامو زاگرب از مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا
تکرار پیروزی یاران کریمی در تفلیس

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین مغلوب شد
سی و هشتمین دوره رقابت‌های جام ویلیام جونز - چین تایپه؛