تاریخ انتشار: 1395/05/13 16:09
کد خبر: 270188

خوردبین: رضاییان عذرخواهی کرده و بازیکن پرسپولیس است/ دو بازیکن اوکراینی از بهترین نفرات هستند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهتر است باشگاه رامین رضاییان را ببخشد
خوردبین: رضاییان عذرخواهی کرده و بازیکن پرسپولیس است/ دو بازیکن اوکراینی از بهترین نفرات هستند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت‌مان خوب است و طی هفته گذشته تمرین‌های خوبی را انجام داده‌ایم تا خودمان را برای بازی مقابل گسترش فولاد تبریز آماده کنیم.

وی افزود: همه بازی فولاد خوزستان را دیدند. پرسپولیس بسیار عالی بازی کرد اما روی دو صحنه داور اشتباهاتی انجام داد که نتیجه تغییر کرد. البته من معتقدم اشتباهات داور از روی عمد نبوده و  به خاطر اینکه صحنه را ندیده این اشتباهات را مرتکب شده است. به طور مثال داور باید گل سالم ما را اعلام می‌کرد و روی یک صحنه دیگر هم یک پنالتی برای ما می‌گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا نگران مسائل داوری در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز هستید یا خیر گفت: اصلا نگران داوری نیستیم. مطمئنا تیم ما آنقدر خوب بازی می‌کند که اگر اشتباه سهوی هم از سوی داور رخ داد در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار نباشد.

خوردبین در ادامه درباره انتقاداتی که به مدافع چپ پرسپولیس وارد بود هم گفت:‌ ربیع‌خواه در دیدار نخست ما مقابل سایپا عملکرد خیلی خوبی داشت و همه از او راضی بودند اما در دیدار مقابل فولاد کمی افت کرده بود. به نظر من شاید یک مدافع در یک روز دچار یک اشتباه شود. این اشتباه را مدافعان بزرگ دنیا هم انجام می‌دهند، پس نمی‌توانیم به خاطر این اشتباه بگوییم این مدافع ضعیف است. ربیع‌خواه یک مدافع خوب است که مطمئنا به پرسپولیس کمک خواهدکرد.

خوردبین در پاسخ به این سوال که وضعیت رامین رضاییان به کجا رسیده است گفت: من از وضعیت این بازیکن خبر ندارم و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند. من حتی نمی‌دانم که آیا قرار است به تمرین پرسپولیس بیاید یا خیر.

وی همچنین افزود: البته معتقدم رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس است و اشتباهی را مرتکب شده که به خاطر این اشتباه عذرخواهی هم کرده است. بهتر است باشگاه او را ببخشد.

خوردبین همچنین درباره انتقاداتی که به بازیکنان اوکراینی جدید پرسپولیس وارد می‌شود هم گفت: این دو بازیکن جزو بهترین نفرات هستند. نمی‌دانم چرا از آن‌ها بدون هیچ شناختی  انتقاد می‌شود. تیمی که قبلا آن‌ها عضو آن بودند منحل شده و به همین دلیل مدتی تمرین نکرده‌اند و به خاطر این موضوع از نظر بدنی آماده نیستند. مطمئن باشید پس از اینکه کمی آماده‌تر شوند، شرایط فرق می‌کند و به پرسپولیس کمک می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjn5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام بازیکن باید حذف شود تا رضاییان جذب شود؟