تاریخ انتشار: 1395/05/13 16:35
کد خبر: 270183

ابراهیمی: دنبال کسب امتیاز از تراکتورسازی هستیم

هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد مقابل تراکتورسازی صاحب امتیاز شوند و دست پُر به تهران برگردند
ابراهیمی: دنبال کسب امتیاز از تراکتورسازی هستیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، ابوالفضل ابراهیمی با ابراز رضایت از وضعیت پیکان گفت: بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در پیکان دور هم جمع شدند و تیم یک‌دستی داریم؛ به دنبال نتایج مطلوبی که در حد و اندازه پیکان، مربی و بازیکنان باشد هستیم و سعی داریم به رده‌های بالای جدول برسیم.

 

او ادامه داد: بیشتر نفرات پیکان سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را داشتند و قطعا به تیم کمک می‌کنند؛ همه در تیم‌های سابقشان خوب کار کردند و امیدوار هستیم با همدلی و هماهنگی همه پیکان را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

 

هافبک با تجربه پیکان در مورد دو مساوی‌شان در دو هفته اخیر گفت: بیشتر تیم‌ها در بازی‌های اول عملکرد واقعی خود را ندارند و خوب نبودند ولی تیم ما در هر دو مسابقه نمایش قابل قبولی داشت؛ مقابل صبا موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه فقط صاحب یک امتیاز شدیم.

 

ابراهیمی یادآور شد: نیمه اول بازی با صبا درگیرانه بود ولی نیمه دوم سوار بازی شدیم و موقعیت‌های زیادی خراب کردیم که متاسفانه هیچکدام تبدیل به گل نشد؛ تیم ما نیاز به هماهنگی بیشتری دارد که در اینصورت قطعا نتایج بهتری رقم می‌خورد.

 

او پیرامون بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ سخت است و اصلا نمی‌شود گفت دیدار راحتی داریم؛ ما برای کسب امتیاز و پیروزی به تبریز می‌رویم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم و به بالای جدول برسیم. بازیکنان پیکان خوب و با تجربه هستند و می‌توانیم دست پُر به تهران برگردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kanev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام محل برگزاری دیدار تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر