تاریخ انتشار: 1395/05/13 16:55
کد خبر: 270168

اظهارنظر کنایه‌آمیز رومنیگه در مورد منچستریونایتد

رومنیگه در اظهارنظری کنایه‌آمیز گفت که پیروزی تیمش در کورس جذب سانچس به‌دلیل غفلت شیاطین سرخ بوده است.
اظهارنظر کنایه‌آمیز رومنیگه در مورد منچستریونایتد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ گفت منچستریونایتد در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی در کورس خرید رناتو سانچس مغلوب بایرن‌مونیخ شد، چون مدیران این باشگاه به جای رسیدگی به امور مربوط به خرید این بازیکن پرتغالی، مشغول برنامه‌ریزی برای تعطیلات خود بوده‌اند.

طبق ادعای رومنیگه، سانچس که با قراردادی با رقم پایه ۲۹,۵ میلیون پوند بنفیکا را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک کرد، به آسانی خواهد توانست هزینه قابل توجهی که باواریایی‌ها برای خریدنش صرف کرده‌اند را توجیه کند.

رومنیگه گفت: «پولی که ما برای خرید رناتو سانچس پرداختیم، رقم هنگفتی است و این چیزی نیست که لازم باشد درباره‌اش بحث کنیم. با این حال من در ماه مارس با کارلو آنچلوتی صحبت کردم و هر دوی ما موافق بودیم که این بازیکن ارزش ریسک کردن برای پرداخت رقمی هنگفت را دارد. در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا همه ما پتانسیل فوق‌العاده‌ای که او دارد و کمک‌هایی که می‌تواند به تیمش بکند را دیدیم. او با اینکه بازیکن ۱۸ ساله است اما فوق‌العاده با شخصیت است. رناتو سانچس بازیکنی تحسین‌برانگیز است.»

رومنیگه افزود: «رناتو سانچس در یورو ۲۰۱۶ معروف شد، در حالی که ما پیش از آن پتانسیل او را کشف کرده و با او قرارداد بسته بودیم. اینکه ما در کورس جذب او پیروز شدیم به این دلیل بود که سایرین داشتند برای تعطیلات تابستانی‌شان برنامه‌ریزی می‌کردند.»

بایرن‌مونیخی‌ها در شرایطی توانستند هافبک آینده‌دار بنفیکا را به خدمت بگیرند که منچستریونایتد از پایان فصل گذشته به فکر جذب او افتاده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqao6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منچستریونایتد دارمیان را قرض نمی دهد