تاریخ انتشار: 1395/05/13 18:21
کد خبر: 270153

زلاتان: رونی بهترین زوج خط حمله است

زلاتان، مهاجم جدید منچستریونایتد به تمجید از وین رونی پرداخت و او را بهترین زوج برای خط حمله این تیم در کنار خودش دانست
زلاتان: رونی بهترین زوج خط حمله است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بعد از ورود زلاتان، سوال های زیادی در مورد پست وین رونی در ذهن کارشناسان وجود داشت اما خود رونی اذعان داشت که مورینیو از او خواسته در پست شماره 10 بازی کند.

 

زلاتان در این رابطه گفت: سالها پیش گفتم که رونی بهترین زوج برای خط حمله یک تیم است. او تنها برای خودش بازی نمی کند و به مهاجم دیگر و کل تیم کمک می کند. در حال حاضر خیلی خوشحالم که قرار است کنار او بازی کنم.

 

رونی در اواخر فصل قبل نیز در این پست بازی کرد و اتقاقا نمایش درحشانی نیز از خود ارائه کرد و زلاتان معتقد است که در این فصل هم او به خوبی از پس این وظیفه برخواهد آمد.

 

 

 

البته مورینیو با ترافیک نسبتا زیادی در این پست روبرو است زیرا هنریک میخیتاریان، خرید جدید شیاطین سرخ نیز در این پست بازی می کند. اگر قرار باشد رونی در نقش پلی میکر ایفای نقش کند، ممکن است میخیتاریان در پست وینگر راست که بارها در دورتموند نیز بازی کرده بود به میدان برود. البته با ورود احتمالی پوگبا، ممکن است تمامی این معدلات به هم بخورد.

 

زلاتان در مورد تعدد بازیکنان بزرگ در ترکیب منچستر نیز گفت: ما در یک بازی با 11 بازیکن به میدان می رویم نه 2 یا 3 بازیکن . همه ما موظف هستیم تا تمام دستورات سرمربی را اجرا کنیم و من مشکلی در این زمینه نمی بینم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ang6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی: جان تری سخت ترین مدافع روبرویم بوده است