تاریخ انتشار: 1395/05/13 18:46
کد خبر: 270142

جواب تند برادر هیگواین به سخنان رئیس ناپولی

۹۰ میلیون یوونتوس ناپولی را ذوق زده کرده!
جواب تند برادر هیگواین به سخنان رئیس ناپولی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / برادر و مدیربرنامه‌های گونزالو هیگواین تأکید کرد که اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی نه‌تنها از انتقال گونزالو هیگواین به یوونتوس ناراضی نبوده بلکه از ۹۰ میلیون یورویی که بانوی پیر حاضر شده برای خرید مهاجم آرژانتینی پیشین تیم او بدهد، بسیار خوشحال شده است.

از زمان قطعی شدن انتقال هیگواین به یوونتوس، دلورنتیس چند بار به انتقاد از مهاجم پیشین تیمش پرداخته و او را با الفاظی همچون خائن، دروغگو و هنرپیشه خطاب کرده است. با این حال به‌نظر برادر مهاجم جدید یوونتوس، انتقادات دلورنتیس جنبه ظاهری داشته و او از این جابه‌جایی بسیار خوشحال است.

او به سایت اسپورت ایتالیا گفت: «اورلیو دلورنتیس گفت که گونزالو یک هنرپیشه بزرگ است، اما من فکر می‌کنم که خودش بیشتر به هنرپیشه‌ها شباهت دارد. به‌نظر من رئیس باشگاه ناپولی از اینکه ۹۰ میلیون یورو از یوونتوس گرفته بسیار ذوق‌زده است.»

مدیربرنامه‌های هیگواین در ادامه از تصمیم برادرش برای پیوستن به یوونتوس دفاع و تأکید کرد: «برای گونزالو، بازی در یوونتوس یک چالش است، چون حالا او فرصت جنگیدن برای اسکودتو و بازی در لیگ قهرمانان را دارد. هر کسی در فوتبال حق دارد که برای رسیدن به منافعش تلاش کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rldx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق ناپولی با جانشین ایگواین