تاریخ انتشار: 1396/01/22 22:32
کد خبر: 217727

پهلوان: با اجازه کی‌روش رفتم / فولادشهر دور است، هواداران نمی آیند

هافبک ذوب آهن گفت: در اردوی اخیر تیم ملی با اجازه کارلوس کی روش اردو را ترک کردم.
پهلوان: با اجازه کی‌روش رفتم / فولادشهر دور است، هواداران نمی آیند

احسان پهلوان بعد از دیدار ذوب‌آهن و بنیادکار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بازی سختی بود. بنیادکار آمده بود از حیثیت کشورش دفاع کند چون سه بازی را باخته بود. با تمام قوا به زمین آمد ولی خدا را شکر موقعیت های زیادی خلق کردیم و نمایش خوبی داشتیم. حتی می توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم اما خوشبختانه به 3 امتیاز رسیدیم.

وی با بیان اینکه از مرحله گروهی صعود می کنیم، گفت: یک بازی دیگر در فولادشهر داریم و امیدوار هستیم با تمام قوا و حضور پر شور تماشاگران بتوانیم به برتری برسیم که در صورت پیروزی در آن مسابقه شرایطمان راحت می شود.

هافبک ذوب آهن درباره استقبال کم تماشاگران در مسابقه امشب اظهار کرد: به نظرم اینطور نبود و هواداران آمدند. به دلیل دور بودن فولادشهر از اصفهان فکر می کنم این مسئله تاثیرگذار است. در چند وقت اخیر نیز نتایج متوسطی گرفتیم که در این مسئله دخیل است. امروز حمایت خوب بود و دست تماشاگران درد نکند که 90 دقیقه تشویق کردند.

پهلوان ادامه داد: متاسفانه بعضی وقت ها هرکار می کنی تا گل بزنی ولی نمی شود.

وی درباره عدم دعوت شدنش به تیم ملی و بازگشت از اردو گفت: در اردوی قبل به دلیل اینکه عروسی من بود، واقعا اجازه گرفتم و از اردو رفتم. از آقای کی روش که بزرگی کردند و اجازه دادند، تشکر می کنم.

هافبک ذوب آهن ابراز کرد: دست ما نیست و امیدوار هستم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n9ww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به خودم اجازه نمی دهم در کار برانکو یا کی روش دخالت کنم / وزیر ورزش برای حل اختلاف پیشقدم شود