تاریخ انتشار: 1395/05/14 11:47
کد خبر: 270038

لیگ برتری ها در بهشت و لیگ یکی ها در جهنم/ بازی در هوای گرم ظلم به لیگ یکی هاست

فصل تابستان همان طور که می دانید فصل طاقت فرسایی است و برای هر شخصی سخت و مشقت بار سپری می شود.
لیگ برتری ها در بهشت و لیگ یکی ها در جهنم/ بازی در هوای گرم ظلم به لیگ یکی هاست

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بازی در هوای گرم علاوه بر بی کیفیت کردن بازی ها، موجب خستگی بیش از اندازه بازیکنان می شود و همین امر سبب می شود تا بازیکنان به مرور زمان بدنشان تحلیل رود و موجب خواهد شد تا لیگی خسته با بازیکنانی فرسوده را مشاهده کنیم.

بازی کردن در ساعات 17:30 و یا حتی 18 فرقی با بازی کردن در ساعت 15 ندارد و تصمیم سازمان لیگ در خصوص بازی تیمهای لیگ یکی در ساعت 17:30 کمی بی تدبیرانه بوده و همین امر سبب مشکلات فراوانی برای باشگاه ها و بازیکنان خواهد شد.

در حال حاضر اکثر ورزشگاه های کشور، از نورافکن های کافی برخوردار هستند و می توان بازی را زیر نور برگزار کرد. چرا باید بین لیگ یکی ها و لیگ برتری ها در این خصوص فرق گذاشت؟

لیگ برتری که در این فصل تمام بازیکنان خوب لیگ یکی را شکار کرد، چرا نباید اندک توجه ی به این لیگ پویا شود؟ آیا بازی زیر نور ورزشگاه های کشور، هزینه ی سنگینی دارد یا اینکه بازیکنی با بی کیفیتی بازی کند و در نتیجه بازیکن به لیگ برتر تزریق نشود و در نهایت تیم ملی ضربه ببیند!!!

مدیران باشگاه های لیگ یکی می بایست در این خصوص تمهیدی بیاندیشند و اعتراض خود را به سازمان لیگ برسانند. بازی کردن در بهشت قطعا بهتر از جهنم تابستان می باشد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne8eg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حیا کن، رها کن از تبریز به گوش رسید
حاشیه در تمرین امروز ماشین سازان