تاریخ انتشار: 1396/01/23 20:36
کد خبر: 217553

صحنه‌ جنجالی داور دیدار پرسپولیس – الریان

پرسپولیس در روزی که تمام راه‌های نفوذ و راهیابی به دروازه الریان را امتحان کرد و به نتیجه نرسید، می‌توانست از سوی داور با شانس مجددی مواجه شود که این اتفاق رخ نداد.

بزرگترین حسرت پرسپولیسی‌ها اکنون شاید صحنه پنالتی از دست رفته‌ی مهدی طارمی باشد، اما داوری این بازی می‌توانست یک شانس مجدد برای بالا رفتن شانس صعود به شاگردان برانکو ایوانکوویچ بدهد که با اشتباهی فاحش به دلیل دور بودن از صحنه از کنار آن گذشت.

 

در دقیقه 61 بازی برابر الریان، علیرضا بیرانوند با مهار حمله حریف از روی ضربه کرنر، با پرتاب مخصوص به خودش تدارک یک ضدحمله برای سرخپوشان را دید؛ عبور توپ از بالای سر مدافع الریان و در ادامه فرار علی علیپور به محوطه جریمه حریف باعث شد تا در آستانه ضربه زدن با شارژ گونزالو متوقف شد و در حالی که تصور می‌شد ساتور ریوچی یک ضربه پنالتی برای سرخپوشان همانند نیمه اول در نظر بگیرد از این صحنه به سادگی عبور کرد. جالب اینکه داور ژاپنی این دیدار که به دلیل پرتاب بلند علیرضا بیرانوند از صحنه دور مانده بود، این صحنه را تمارض نیز تشخیص نداد تا امضایش روی اشتباه بزرگ را تکمیل کند. اشتباهی که می‌توانست در صورت اعلام پنالتی شانس صعود پرسپولیس را اکنون افزایش دهد و این تیم از حواشی ناشی از تساوی خارج شود.

01192557

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azk5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم جنجالی داور علیه پرسپولیس در بازی با الریان

پنالتی سوخته، تنها دلیل تساوی با الریان نیست
اختصاصی| چرا پرسپولیس پیروز نشد؟