تاریخ انتشار: 1396/01/24 15:23
کد خبر: 217413

لیست دوم برانکو لو رفت/ 2 پیکانی و یک آبادانی مدنظر سرمربی پرسپولیس

در حالی‌که هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک است، خیلی‌ها منتظرند تا ببینند لیست فصل آینده پرسپولیس با چه بازیکنانی پر می‌شود.
لیست دوم برانکو لو رفت/ 2 پیکانی و یک آبادانی مدنظر سرمربی پرسپولیس

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص مطرح شده و از بازیکنانی چون شجاع‌ خلیل‌زاده از سپاهان، منشا از پیکان و سعید آقایی از تراکتور نام برده می‌شود.

هرچند که جذب منشا باتوجه به بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خارجی‌ها احتمالا از سوی سازمان لیگ وتو خواهد شد، اما جدا از این سه بازیکن شنیده می‌شود برانکو یک لیست دوم را هم آماده کرده تا در صورت جذب نشدن بازیکنان مورد علاقه‌اش این لیست برای نقل و انتقالات فعال شود.

در همین زمینه شنیدیم دو بازیکن از پیکان و یک بازیکن از صنعت نفت آبادان نظر برانکو را جلب کرده‌اند و احتمال دارد این بازیکنان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند.

آقاخان و نعمتی دو بازیکنی هستند که فصل بسیار خوبی را برای پیکان رقم زده‌اند و بازی‌های آنها مقابل پرسپولیس و استقلال باعث شده تا سرمربی پرسپولیس روی آنها نظری مثبت داشته باشد.

از طرف دیگر عبدا...زاده صنعت نفت هم با توجه به سن کمی که دارد از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران به حساب می‌آید و اگر برانکو واقعا چنین نظری روی او داشته باشد، او در کنار آقاخان و نعمتی می‌توانند بازیکنان آینده‌دار پرسپولیس لقب بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvbzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الریان در خط دفاع ضعف دارد/ پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

برانکو ، پروین را تهدید کرد
برانکو در آستانه شکستن رکورد سلطان علی پروین