تاریخ انتشار: 1395/05/14 13:21
کد خبر: 270004

بیرانوند لباس ما را نپوشد باید از پرسپولیس برود!

چطور می‌شود که اسپانسر باشگاهی چنین قدرتی دارد که بهترین نقل و انتقال فصل یک باشگاه و بازیکنی که بیش از یک میلیارد تومان برای او هزینه شده را به این راحتی تهدید می‌کند؟
بیرانوند لباس ما را نپوشد باید از پرسپولیس برود!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،ویدئوی جنجالی که توسط دوربین مخفی گرفته شده و در برنامه 90 دوشنبه شب پخش شد بخش کوچکی از اتفاقات تلخ و مافیای وحشتناک فوتبال را به تصویر کشید که البته در بخشی از این ماجرا باشگاه پرسپولیس هم دخیل بود و حتی نام معاون اقتصادی‌اش به‌عنوان رابط جیووا با این باشگاه به میان آمد.

 

در این ویدئو مشخص شد هر دو لباس خاکستری و سرخرنگ پرسپولیس در بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ برتر نه در ایتالیا که در ایران تولید شده و البته کیفیت مناسبی هم ندارد. این اتفاق در حالی رخ داده که پرسپولیس قیمت لباس‌های ایتالیایی را به جیووا پرداخت خواهد کرد (آن بخشی که طبق قرارداد مجانی نیست) اما لباس‌هایی به تن می‌کند که تقریبا نصف قیمت لباس‌های اصل این برند را دارد.

 

به غیر از این موضوع اسفناک که البته علی اکبر طاهری خیلی راحت آن را به گردن نگرفت و از جواب صریح درباره‌اش طفره رفت حرف‌های واسطه جیووا در ویدئوی اخیر عجیب بود. حرف‌هایی که می‌تواند قدرت جیووا و عاملش در باشگاه پرسپولیس را نشان دهد.

 

در این مصاحبه نماینده جیووا گفت: «بیرانوند گفته من لباس جیووا را نمی‌پوشم اما ما به او گفته‌ایم اگر لباس ما را نپوشد باید از این تیم برود.»

 

نمی‌دانیم چطور می‌شود که اسپانسر باشگاهی چنین قدرتی دارد که بهترین نقل و انتقال فصل یک باشگاه و بازیکنی که بیش از یک میلیارد تومان برای او هزینه شده را به این راحتی تهدید می‌کند؟ آیا در قرارداد باشگاه با این برند آمده که اگر بازیکنی نخواهد لباس شما را بپوشد ما او را کنار می‌گذاریم یا داستان چیز دیگری است؟

 

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در خصوص جزییات قرارداد جیووا با پرسپولیس شبهات زیادی وجود دارد. ظاهرا حسین عبدی عضو سابق هیات مدیره زمینه همکاری این باشگاه با برند اسپانیایی خوما را فراهم کرده بوده اما بدون اطلاع اعضای هیات مدیره مدیران باشگاه با جیووا قرارداد می‌بندند که این هم برای خودش داستانی دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lxp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای طارمی درآمد