تاریخ انتشار: 1396/01/26 11:33
کد خبر: 217055

کی روش به پیشنهاد برانکو و منصوریان فکر می کند؟

یک روز بعد از اینکه برانکو مصاحبه کرد و از کی روش خواست به محسن ملسمان نگاه جدی تری داشته باشد علیرضا منصوریان هم درخواست مشابهی از سرمربی تیم ملی داشت.
کی روش به پیشنهاد برانکو و منصوریان فکر می کند؟
علیرضا منصوریان – کاوه رضایی را به کی روش معرفی کرد و اینکه این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند. البته کی روش شناخت کافی و وافی از کاوه رضایی دارد و پیش تر این بازیکن را به اردوی تیم ملی معرفی کرده بود. 
 
علیرضا منصوریان در مورد کاوه رضایی گفت:« جای کاوه در تیم ملی خالی است و از دوستم آقای کی روش می خواهم به کاوه نگاه ویژه داشته باشد.»
 
برانکو هم در مورد محسن مسلمان گفته بود:« من انتظار دعوت‌شدن مسلمان به تیم ملی را دارم. از کی‌روش این انتظار می‌رود که در مورد مسلمان جدی‌تر فکر کند.»
 
علیرضا منصوریان در حالی اصرار به  حضور کاوه رضایی در تیم ملی دارد که کی روش در نوک خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو است. تیم ملی در نوک خط حمله رضا قوچان نژاد را دارد که این فصل یکی از بهترین گل زنان لیگ برتر هلند بوده. سردار آزمون که در روستوف بازی می کند در جام باشگاه های اروپا هم فوق العاده بوده چه رسد به لیگ برتر روسیه و کریم انصاری فرد هم مسیر موفقیت را در لیگ برتر یونان ادامه می دهد و از تیم پانیونیوس به تیم المپیاکوس رسیده است. 
 
عدم دعوت از کاوه رضایی از نظر کی روش شاید بدین معنی نباشد که این بازیکن – بازیکن با کیفیتی نیست و نمی تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. همان طور که اشاره شد دعوت نکردن از این بازیکن به خاطر حضور سه مهاجم باکیفیت در اردوی تیم  ملی است. سه مهاجمی که در اروپا هم شایسته بازی می کنند.
 
اما تیم ملی در خط هافبک به خصوص در پست پشت سانتر فوروارد نیاز به بازیکن خلاق دارد و بعد از مجتبی جباری هنوز بازیکنی نتوانسته در این پست نگاه کی روش را به خود جلب کند. حتی داریوش شجاعیان و سروش رفیعی. دو بازیکنی که از نگاه ما بازیکنان با کیفیتی هستند. به این خاطر که کی روش در این پست یک هافبک طراح جنگنده می خواهد در حالی که دو بازیکن مورد اشاره بیشتر در حمله کارایی دارند و در زمان دفاع کردن کار خود را به خوبی انجام نمی دهند. 
 
آیا کی روش توصیه برانکو را گوش خواهد کرد و به محسن مسلمان نگاه جدی تری خواهد داشت؟ 
 
برای پاسخ دادن به این سوال بد نیست اشاره کنیم کی روش محسن مسلمان را به خوبی می شناسد و اگر قرار بود روی او به عنوان پلی میکر حساب باز کند تا اکنون این کار را انجام داده بود. او همان طور که برای دعوت نکردن از کاوه رضایی دلیل دارد حتما برای عدم دعوت از محسن مسلمان هم دلیل دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dm8qp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر رامین رضاییان بود و پنالتی می زد