تاریخ انتشار: 1395/05/14 16:01
کد خبر: 269969

لطیفی: استقلال شانس آورد مقابل نفت و استقلال خوزستان شکست سنگینی نخورد

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: استقلال تحت فشار روانی شدیدی قرار دارد و خوش‌شانس بود که در دو بازی قبلی‌اش باخت‌های سنگینی را تجربه نکرد
لطیفی: استقلال شانس آورد مقابل نفت و استقلال خوزستان شکست سنگینی نخورد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،علی لطیفی درباره شرایط استقلال در دو بازی ابتدایی لیگ شانزدهم اظهار داشت: استقلال دچار نوعی از‌ هم‌گسیختگی است. این تیم با شرایط آرمانی خود هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ روانی فاصله زیادی دارد. استقلال در این دو هفته نه نتایج خوبی گرفته و نه بازی‌های زیبایی ارائه داده است.

وی افزود: باید قبول کنیم همه از تیم بزرگی مانند استقلال توقعات بالایی دارند. در پایان فصل هر نتیجه‌ای جز قهرمانی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به‌منزله شکست است. اگر تیمی مانند نفت تهران یک نیم‌فصل هم نتیجه نگیرد، فشاری روی کادر فنی این تیم نخواهد بود، اما برای آغاز فشارها روی بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگی همچون استقلال، یک باخت کافی ست.

مهاجم پیشین استقلال با گلایه از شیوه بازی این تیم برابر حریفان خود تصریح کرد: ما در این دو بازی از استقلال نه کار ترکیبی دیدیم و نه خلاقیت فردی. بازیکنان تیم در خطوط سه‌گانه با هم هماهنگ نیستند، به‌خصوص در دقایق پایانی بازی برابر استقلال‌خوزستان که بی‌برنامگی در تیم موج می‌زد.در این بازی استقلال بی‌محابا حمله‌کرد و خیلی خوش‌شانس بود که با نتیجه‌ای سنگین‌تر شکست نخورد. در بازی با نفت هم استقلال بسیار خوش‌اقبال بود که شکستی سنگین را تجربه نکرد. به هر حال به‌نظرم هر مربی برای پیاده‌سازی افکار تاکتیکی خود به حداقل 4 هفته زمان نیاز دارد، به‌خصوص علیرضا منصوریان که جوان است و تازه سرمربی استقلال شده‌است. الان تیم استقلال تحت فشار روانی زیادی قرار دارد و تماشاگران به‌عنوان مهم‌ترین رکن فوتبال باید از تیم محبوب خود حمایت کنند.

لطیفی با بیان اینکه این تیم در دو بازی قبلی خود از خط‌ دفاعی ضربه زیادی خورده است، خاطرنشان کرد: مدافعان استقلال در نبرد تک‌به‌تک با مهاجمان تیم‌های حریف بسیار پراشتباه بوده‌اند. بازیکنان نقاط مختلف زمین را به‌خوبی پوشش نمی‌دهند. در فاز هجومی هم بازیکنان نه تکنیک خود را نشان دادند و نه در تاکتیک موفق بودند. زمانی که بازی گره می‌خورد، بازیکنان خلاق این گره را باز می‌کنند. بهترین بازیکن استقلال از این نظر بختیار رحمانی است که هنوز در قالب تیمی قرار نگرفته‌است.

وی با انتقاد از بیانیه علی سامره علیه حسن روشن اظهار داشت: زمانی‌که تیم امید استقلال در پایان نیم‌فصل در قعر جدول بود، من به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم و در پایان فصل به‌مقام پنجمی رسیدیم. آن زمان من با آقای حاجیلو، مدیر آکادمی باشگاه به‌مشکل خوردم. با اینکه با حاجیلو اختلاف داشتیم ولی هرگز سعی نکردم اسطوره باشگاه را تخریب کنم. سامره و روشن هم می‌توانستند با آرامش از هم جدا شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در اینگونه موارد اگر یک مدیر فوتبالی در رأس باشگاه استقلال بود، این اتفاقات رخ نمی‌داد. با تشکر از زحمات بهرام افشارزاده برای باشگاه استقلال، باید این نکته را هم ذکر کرد که مدیریت او در پیوند فوتبالی‌ها با هم ناموفق بوده است و در اختلاف بین سامره و روشن نیز این ضعف مدیریت دیده‌ شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr6vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار