تاریخ انتشار: 1395/05/14 16:11
کد خبر: 269967

سرمربی پرسپولیسی از برزیل دست خالی برگشت / اختلافات بالا گرفته است

این روزها در سایت های خبری و شبکه های اجتنماعی خبری عنوان می شود مبنی بر اختلاف یحیی گل محمدی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان.
سرمربی پرسپولیسی از برزیل دست خالی برگشت / اختلافات بالا گرفته است

ماجرا به ابتدای فصل بر می گردد، شهنازی عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن که مخالف حضور گل محمدی بود، مایلی کهن و ابراهیم زاده را به آذری پیشنهاد می کند اما مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی زیر بار نمی رود تا بودجه این باشگاه تقریبا 13 میلیارد تومان کاهش یابد.

 آذری در صحبت های خصوصی از گل محمدی می خواهد با همین بازیکنان موجود بسازد تا مجبور نشوند بازیکن جدیدی بخرند، گل محمدی اما اعلام می کند ولید اسماعیل، حسن زاده و هاشم بیک زاده را نمی خواهد و این بازیکنان باید جدا شوند.

مدیر عامل ذوب آهن که از طرفی زیر فشار هیئت مدیره بود از طرف دیگر زیر فشار سرمربی قرار می گیرد تا اوضاع به هم بریزد، اتفاق اصلی و فشار اصلی اما وقتی به تیم ذوب آهن می آید که حدادی فر رباط پاره می کند و مصدوم می شود، اشک های آذری پس از بازی سوپرجام هم در راستای همین فشار بود.

 در هر صورت با جدایی چند بازیکن ذوب آهن، آذری از گل محمدی می خواهد که به همراه خانواده به برزیل برود و مثل ویسی چند برزیلی خوب را به ذوب آهن معرفی می کند، گل محمدی اما یک هفته بعد باز می گردد و اعلام می کند مسابقات تعطیل بود و او فقط یک مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا کرده است.

 همه این مسائل باعث شکل گیری اختلافات می شود، نتیجه نگرفتن در دو بازی اول لیگ برتر هم مزید بر علت می شود تا گل محمدی به سمت درب های خروجی باشگاه نزدیک شود، هرچند که می گویند او شاید بماند اما در واقع احتمال خروج یحیی از ذوب آهن بیش از 90 درصد است چون این بی احترامی ها و تعلیق مربی قهرمان فصل قبل جام حذفی از نشستن روی نیمکت تیمش، ماجرا را حسابی پیچیده کرده است.

گل محمدی در ابتدای فصل 500 میلیون تومان از باشگاه گرفته و اگر برود پول خوبی به جیب زده است، البته شاید هم ماند و پولش را کامل گرفت و رفت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpkw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذری:  گل محمدی موقتا تیم را همراهی نمی کند