تاریخ انتشار: 1395/05/14 16:15
کد خبر: 269965

بارسلونا بدون دروازه بان در سوپر‌کاپ!

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، از اتفاقات اخیر و تهدیدات دو دروازه بان اصلی خود آزرده خاطره شده است
بارسلونا بدون دروازه بان در سوپر‌کاپ!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

کلودیو براوو و تراشتگن، دروازه بان های اول و دوم بارسا، در دو روز گذشته نشستی با مدیران باشگاه داشته و خواهان روشن شدن وضعیت حضورشان در ترکیب بارسا برای فصل آتی شده اند.

براوو در دو سال اخیر دروازه بان ثابت بارسلونا در لالیگا بوده؛ در حالیکه تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، سنگربان اصلی آبی اناری ها بوده است. تراشتگن به ادعای رسانه های کاتالونیا تهدید کرده است که اگر این فصل نیز در لالیگا ذخیره براوو باشد، بارسلونا را ترک خواهد کرد.

 

 

این مساله باعث ناراحتی شدید انریکه شده؛ با این حال او روز گذشته در نشست خبری پس از بازی با لستر سعی کرد آرامش خود را حفظ کند و تنها به این جمله بسنده کرد که برای وی مهم نخواهد بود اگر هر یک از این دو دروازه بان، ساز جدایی سر بدهند.

 

بارسلونا 27 مرداد دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا را مقابل سویا پیش رو دارد و به ادعای موندودپورتیوو، این امکان وجود دارد که انریکه از ژوردی ماسیپ، دروازه بان سوم خود برای این دیدار حساس استفاده کند.

 

 

ماسیپ سومین فصل حضورش در تیم اول بارسلونا را پشت سر می گذارد و در دو بازی دوستانه اخیر بارسا برابر سلتیک و لستر، بصورت ثابت به میدان رفته و سه گل نیز دریافت کرده است. او البته روی هیچکدام از گل ها مقصر نبود.

به نطر می رسد که انریکه قصد دارد به ماسیپ در فصل آتی بیشتر از همیشه میدان بدهد و شاید حضور او در سوپرکاپ، اخطاری به براوو و تراشتگن باشد مبنی بر اینکه نباید از جایگاه خود، هیچگونه اطمینان داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkbrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام جدا خواهد شد؟ براوو یا تر اشتگن؟