تاریخ انتشار: 1395/05/14 16:53
کد خبر: 269958

تکلیف 14 تیمه ماندن لیگ برتر در گرو جلسه پادرمیانی کفاشیان!

تکلیف انتقال میثاق به طرح و توسعه الوند قزوین با پادرمیانی کفاشیان در جلسه مثلث کفاشیان، شیرازی و جابری مشخص خواهد شد
تکلیف 14 تیمه ماندن لیگ برتر در گرو جلسه پادرمیانی کفاشیان!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، در روزهای گذشته امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران با امتیاز دسته دوم قزوین معاوضه شد و تیم قزوینی با مهلت گرفتن از سازمان لیگ فوتسال تیم خود را جمع و جور کرده تا در این فصل از لیگ برتر شرکت کند.


اما حالا که در آستانه هفته دوم با اظهارات شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران مبنی بر غیر قانونی بودن این انتقال و جلوگیری وی از انتقال امتیاز به قزوین! تکلیف میثاقی ها و قزوینی های خریدار مشخص نیست تا کفاشیان با پادرمیانی میان کمیته فوتسال و هیئت فوتبال تهران که این اواخر به اختلاف خورده اند؛ در پی مرتفع ساختن مشکلات میان این دو نهاد فوتبالی و فوتسالی باشد.

باید دید عصر امروز از ساعت 16 که با حضور شیرازی، کفاشیان و جابری جلسه ای برگزار می شود تکلیف این امتیاز مشخص خواهد شد یا خیر!

انتظار ها از این جلسه به این شکل است که پادرمیانی کفاشیان جواب بدهد و مشکلات انتقال امتیاز حل شود و قزوینی ها در لیگ برتر تیم داری کنند و میثاق بی کلاه نماند.

عمده اختلاف هیئت فوتبال تهران بر سر مسائل مالی است که صحبت ها از قسط بندی بدهکاری میثاقی ها و پرداخت آن توسط قزوینی ها خبر می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9rgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی محرومان هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد