تاریخ انتشار: 1395/05/15 02:34
کد خبر: 269882

پرسپولیس و سد بزرگی که پیش رو دارد

پرسپولیس تهران برای قرار گرفتن در صدر جدول نیاز به پیروز در تبریز دارد، جایی که گسترش فولاد در دوبازی گذشته خود یک گل هم دریافت نکرده است.
پرسپولیس و سد بزرگی که پیش رو دارد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته سوسم لیگ شانزدهم باید در تبریز به مصاف هم بروند.

پرسپولیس از دوبازی گذشته خود دارای 4 امتیاز است و با یک برد و یک تساوی در بین تیم های بالانشین جدول قرار دارد و در حالی که می توانست در بازی گذشته مقابل فولاد به برتری رسیده و تنها تیم 6 امتیازی بازی باشد، در مقابل این تیم به تساوی رسید تا دو امتیاز شیرین را از دست بدهد.

برانکو بعد از تساوی خانگی از داور انتقاد کرد و داور را مقصر 6 امتیازی نشدن سرخپوشان معرفی کرد.

اما روز شنبه در تبریز، حریف پرسپولیس یک تیم کاملا دفاعی است. یاران کمالوند در دو بازی گذشته‌ نه گلی خورده اند و نه گلی زده اند و دو مساوی از حریفان خود گرفته اند و با توجه به شرایط و پتانسیل های این تیم، بعید است گسترش در دیدار با پرسپولیس بخواهد بازی هجومی را در دستور کارش قرار بدهد.

گسترش فولاد قطعا در دیدار با پرسپولیس چشم به ضدحملات خواهد دوخت. فراز کمالوند مربی زیرکی است و شاگردان برانکو باید مراقب باشند و اگر غفلت کنند در تبریز ممکن است اولین شکست خود را متحمل شوند.

پرسپولیس در این فصل هم زیبا و چشم‌نواز بازی می‌کند اما همچنان مهاجمان قدر موقعیت‌های گلزنی که خلق می‌کنند را نمی‌دانند و سخت گل‌ می‌زنند. اگر مهاجمان پرسپولیس روزی ایده‌ال را داشته باشند در آنصورت ممکن است پرسپولیس از دیار ستارخان و باقرخان سه امتیاز شیرین سوغاتی بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9rne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرغ برانکو یک پا دارد/ این بازیکن را نمی خواهم!